Gå til innhold

Test: Nokia 6303i Classic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting tar tid og e-postleseren er ikke optimalisert for åpning av post i html-format
Hvem er det som finner på å velge annet en "ren tekst" i et e-postprogram på mobilen? Nekter forøvrig å tro at denne telefonen ikke har kladdefunksjon for SMS. Ellers virker dette som en helt grei og ikke for komplisert telefon. Fin gjennomgang :)
Lenke til kommentar

Dette er en telefon til under 1000kr, så det sier seg vel selv at denne er svært lett funksjonsmessig? Syns karakteren virker litt vel streng ettersom det meste trekket ligger i nettopp dette med funksjoner. Jeg tror ikke du finner en telefon med mer kvalitetsfølelse til under tusenlappen.

 

Kom gjerne med innspill om noen mener annet :)

Lenke til kommentar

Synes det er tull å gi en featuretelefon dårlig karakter pga at den mangler funksjonalitet som uansett ville være bloatware.

 

- Sånne telefoner har webleser for nødbruk, ikke for surfing.

- Den har ikke 3G, for den har ingen funksjoner som krever det.

- Den har ikke wifi av samme grunn.

- Den har ikke supert kamera, for strengt tatt er vel ikke telefonen noen kameramobil.

 

Folk som skal ha sånne telefoner er interessert i å vite hvor bra de er i forhold til andre telefoner av samme "standard", ikke i forhold til toppklassen som de enten ikke har råd til eller ikke trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt riktig at kameraet er ELENDIG. Billedkvaliteten er langt dårligere enn på min 2 år gamle Nokia 6300, jævlig skuffende, ikke rart Nokia snart er utkonkurrert. Ofte blir fargene på bildene grumsete og pastellaktige. Skal sies at jeg likevel foretrekker 6303i fremfor Nokia C5 (helt meningsløst med et full-blown OS på en 2.2" skjerm.. de er desperate etter å få folk over på GPS-karusellen..)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...