Gå til innhold

Anmeldelse: Tiger Woods PGA Tour 11 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WOW! Helt utrolig at det ikke er nevnt med ett ord støtte for Move.. Greit anmeldelsen er til Xbox 360, men hadde ikke skadet å nevne det i en bisetning Spillverket? Er jo i prinsippet akkurat samme spill. Annet enn det synes jeg det var en god anmeldelse, kunne dog hatt med at i denne utgaven (2011) så mister man ikke xp ved å spille dårlig som man gjorde i karrieredelen på 2010 utgaven

Lenke til kommentar

Har ferievikarene begynt å skrive anmeldelser? Hvis en anmelder trekker ned et spills karakter for han ikke liker sporten det baserer seg på burde han ikke skrevet anmeldelsen i utgangspunktet.

 

Quoute: "All honnør til EA Sports som har klart å lage dette spillet så underholdende som det faktisk er, med tanke på sporten det baseres på."

 

Er det mulig? Står det virkelig så dårlig til med dere at en anmelder som prøver å være morsom i hvert avsnitt (med trykk på prøver) og mangler interesse for sporten spillet handler om får lov til å publisere dette?

Lenke til kommentar

Har ferievikarene begynt å skrive anmeldelser? Hvis en anmelder trekker ned et spills karakter for han ikke liker sporten det baserer seg på burde han ikke skrevet anmeldelsen i utgangspunktet.

 

Quoute: "All honnør til EA Sports som har klart å lage dette spillet så underholdende som det faktisk er, med tanke på sporten det baseres på."

 

Er det mulig? Står det virkelig så dårlig til med dere at en anmelder som prøver å være morsom i hvert avsnitt (med trykk på prøver) og mangler interesse for sporten spillet handler om får lov til å publisere dette?

 

Nå er ikke jeg sikker på Peters forhold til golf, men på generelt grunnlag vil jeg si at det ikke er nødvendig å være blodfan av sporten for å anmelde et spill basert på den. Det kan jo også være greit for de gjennomsnittlig interesserte å få vite hvorvidt et slikt spill passer for dem.

 

Folk er forskjellige, derfor skal også anmeldelsene våre hovedsaklig være uttrykk for den aktuelle skribentens perspektiv.

Lenke til kommentar

Har ferievikarene begynt å skrive anmeldelser? Hvis en anmelder trekker ned et spills karakter for han ikke liker sporten det baserer seg på burde han ikke skrevet anmeldelsen i utgangspunktet.

 

Quoute: "All honnør til EA Sports som har klart å lage dette spillet så underholdende som det faktisk er, med tanke på sporten det baseres på."

 

Er det mulig? Står det virkelig så dårlig til med dere at en anmelder som prøver å være morsom i hvert avsnitt (med trykk på prøver) og mangler interesse for sporten spillet handler om får lov til å publisere dette?

 

Nå er ikke jeg sikker på Peters forhold til golf, men på generelt grunnlag vil jeg si at det ikke er nødvendig å være blodfan av sporten for å anmelde et spill basert på den. Det kan jo også være greit for de gjennomsnittlig interesserte å få vite hvorvidt et slikt spill passer for dem.

 

Folk er forskjellige, derfor skal også anmeldelsene våre hovedsaklig være uttrykk for den aktuelle skribentens perspektiv.

 

litt objektivitet må man forvente. Ta en person om ikke liker MMORPG til å anmelde WOW, og han gir det 5. Man må jo anmelde et spill etter hva det er.

Lenke til kommentar

Har ferievikarene begynt å skrive anmeldelser? Hvis en anmelder trekker ned et spills karakter for han ikke liker sporten det baserer seg på burde han ikke skrevet anmeldelsen i utgangspunktet.

 

Quoute: "All honnør til EA Sports som har klart å lage dette spillet så underholdende som det faktisk er, med tanke på sporten det baseres på."

 

Er det mulig? Står det virkelig så dårlig til med dere at en anmelder som prøver å være morsom i hvert avsnitt (med trykk på prøver) og mangler interesse for sporten spillet handler om får lov til å publisere dette?

 

Hei!

Takk for tilbakemelding. Det er godt du sier ifra når du er uenig.

Et par ting jeg vil påpeke for å forsvare meg selv her.

 

1) Ferievikar? Jeg er da en gammel ringrev som er kommet tilbake for å dømme døde og levende.

 

2) Jeg prøver ikke å være morsom i hvert eneste avsnitt. Setningen du har postet som et eksempel er jo ikke på noen som helst måte ment å være morsom.

 

3) Fanken, merker at jeg ikke burde sakset ut det avsnittet jeg skrev om Tiger Woods 09/10. Spilte nemlig de foregående spillene i timesvis, men synes at med PGA 11 har spillet klart å miste den... hva skal jeg si, "schwungen" det hadde før.

 

4) Jeg prøver som en generell regel å skrive ut i fra hva jeg personlig mener, men også (som nevnt i artikkelen) hva jeg tror er god verdi for pengene for den gjennomsnittlige spiller. Dette spillet oppfattet jeg som mer nisjete og stillestående enn mange andre spill, hvilket jeg fant at kjedet meg ganske raskt og ikke gav meg nok glede til å rettferdiggjøre prisen.

 

5) Jeg har aldri sett et billøp i hele mitt liv, bare tanken av å sitte en hel søndag og se på biler som kjører rundt på en bane, runde etter runde får meg til å miste livslysten, likevel elsker jeg bilspill, Grand Tourismo med de laaangvarige spillmodusene især.

 

Jeg synes fotball er en enormt kjedelig idrett (med unntak av VM) og kan telle på en hånd de seriekamper jeg har sett i mitt liv. Likevel elsker jeg FIFA på Xbox.

 

Ser du hvor jeg vil hen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...