Gå til innhold

Fremtidens HTC-design?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner ikke med at HTC kommer til å sette denne i produksjon med det første, men dersom de viderefører noen designelementer fra dette konseptet og til noen av sine produksjonsmodeller ville det vært gledelig. Veldig stilrent og stilig design med god materialkvalitet. Noe blant annet en av deres toppmodeller, Desire mangler etter min mening.

Lenke til kommentar

osmano: UV-lys brukes blant annet til bestråling av drikkevann i Norge, som et sunnere og billigere alternativ til klor. Både tastatur og mobiltelefoner er kjent for å være tilholdssted for store mengder bakterier. Det fins allerede tastatur med UV-belysning som skal ta kverken på "dyrelivet". Jeg kjenner ikke til at det er telefoner i salg med denne typen teknologi, men såvidt jeg vet har det forekommet som del av flere konseptmodeller :)

Lenke til kommentar

osmano: UV-lys brukes blant annet til bestråling av drikkevann i Norge, som et sunnere og billigere alternativ til klor. Både tastatur og mobiltelefoner er kjent for å være tilholdssted for store mengder bakterier. Det fins allerede tastatur med UV-belysning som skal ta kverken på "dyrelivet". Jeg kjenner ikke til at det er telefoner i salg med denne typen teknologi, men såvidt jeg vet har det forekommet som del av flere konseptmodeller :)

 

wow...takk for svar....det må jeg si! :!:;-)

Lenke til kommentar

....og hva er et mikrobedrepende UV-lys?

Fra kilden:

Your current phone is filthy.

The mobile phone is home to many microorganisms as it is in frequent contact with your face and hands. The HTC 1 kills them while you charge the phone with a built in UV light, which fires through tha glass front.

 

Så sweet ut denne, så får håpe de plukker opp mange ideer fra dette konseptet. Vet ikke om jeg likte helt menyene. Litt for iPhone for min smak. Liker widgets :)

Lenke til kommentar

Messing? For det første har messing en annen farge, for det andre er messing drittungt i forhold til magnesium f.eks. Er det noen vei å gå da? :nei: Bare lurer jeg.....utover det så ser dette jo bra ut da :-)

 

For min del kunne de brukt utarmet uran, bare det hadde fått dem til å slutte å lage mobiler av plast(badeleker)

Lenke til kommentar

Ser grei ut den der ja, selv om det virkelig ikke likner messing. Jeg liker stilrene design med skarpe kanter, og syntes dette er noe mange HTC-modeller mangler. Et unntak er Evo, som selvsagt ikke er å få tak i her til lands. :(

 

Er forøvrig enig med Lilac om at plast gir lav kvalitetsfølelse. Ser gjerne mer bruk av metall og glass.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...