Gå til innhold

Test: Nokia 7230


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest gjennom sitter jeg igjen med et ønske om et mer "saklig" eller "objektivt" språk. Synes det blir i overkant "muntlig". Eks:

 

"Strengt tatt er ikke dette nevneverdig fantastisk på denne.."

"høres både det ene og det andre knirket."

"Også rimelige telefoner har i dag stort sett mer eller mindre gode multimediamuligheter."

 

Stort sett mer eller mindre? Javel.. det sier jo egentlig ingenting med mange ord.

 

Var dette ment som kritikk? Ja, en liten mild en, må jeg vel si.

 

PS. Hvis moderator synes at dette innlegget passer bedre som en privat melding til forfatter, så feel free til å fjerne/flytte det.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest gjennom sitter jeg igjen med et ønske om et mer "saklig" eller "objektivt" språk. Synes det blir i overkant "muntlig". Eks:

 

"Strengt tatt er ikke dette nevneverdig fantastisk på denne.."

"høres både det ene og det andre knirket."

"Også rimelige telefoner har i dag stort sett mer eller mindre gode multimediamuligheter."

 

Stort sett mer eller mindre? Javel.. det sier jo egentlig ingenting med mange ord.

 

Var dette ment som kritikk? Ja, en liten mild en, må jeg vel si.

 

PS. Hvis moderator synes at dette innlegget passer bedre som en privat melding til forfatter, så feel free til å fjerne/flytte det.

 

Hei!

Takk for tilbakemeldingene. Jeg er delvis enig i deg at det ble litt vel mye babbel i denne testen. Tar det til etterretning og skal prøve å tenke mer over det heretter! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...