Gå til innhold

Google Games er på veg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste et sted at Zynga ikke vil gi fra seg så mye penger til Facebook, som de ønsket.

Så det har vært forventet fra min side at Zynga kom med eget nettsted for spill.

Facebook er misunnelige på inntektene Zynga får, enda de tjener fett nok fra før!

Nå mister de brukere og inntekter ved å kreve for mye.

En annen ting er at Zynga har klaget ekstremt mye til Facebook, etter det jeg har fått med meg, for å ikke være sikker nok.

Brukere blir hacket for Zynga Pokerchips som selges av hackere for like mye som Zynga skal ha.

En venn av meg ble hacket for 1,8 milliarder chips som har en "gateverdi" på ca 27,000 NOK.

Facebook har ekstremt mange brukere som kun har det for å spille på, Facebook sine dager kan være talte, om Google og Zynga slår seg sammen :new_woot:

Lenke til kommentar

En typisk nerd er opphengt i noe som kun svært få andre interesserer seg for. Det triste er at de har en meget sterk trang til å prakke på andre som er uinteresserte sin interesse. De ser verden i svart/hvitt. Des yngre des værre er dem.

 

Normalt så er interessen rundt win/lin/mac, ie/ff/o, intel/amd, nvidia/ati, etc etc. Men det er tydelig at disse tingene begynner å bli såpass kompliserte, og krever mye tung og tørr fagkunnskap. Man må nesten ha gått Data.ing.

Da tyr nerder ofte til vikarierende interesseområder som er langt lettere å forholde seg til.

 

Her har vi da fått en *sukk* nynorsknerd.

Ingen bruker nynorsk. Det er et språk ingen forstår og som ikke har hengt med siden ivar aasen oppfant greia for 150år siden.

Jeg kan liste opp tonnevis av ord fra dette tullespråket SOM INGEN BRUKER, og derfor INGEN FORSTÅR. Wikipedia gir en meget godt eksempel på en slik liste.

 

Et språk ingen bruker og ikke forstår er ikke et språk.

http://www.riksmalsforbundet.no/Statistikk.aspx

 

Anbefaler at man kutter bruken av dette tøysespråket. Hadde Ivar Aasen eksistert idag, så er jeg sikker på at nynorsk ville vært revidert til noe langt mer forståelig.

Lenke til kommentar

@DarkSlayer:

 

Hvis du ikke klarer å forstå nr 2 av de 2 offisielle skriftspråka vi har i norge så foreslår jeg at du bare skipper de få artiklene det gjelder istedet for å komme med lavpannede innlegg som det over her.

 

Synes artikkelen var bra skrevet, det er en mild form for nynorsk som alle med en normalt vett og _vilje_ til å forstå faktisk klarer å forstå helt fint.

 

Vi har MANGE dialekter i taleform, og vi har to i skriftform. Lev med det!

 

(Og nei, jeg er ingen nynorskfantast, jeg hatet nynorsk i skolen. Men så ble jeg voksen)

Lenke til kommentar

Gå å legg deg DarkSlayer.

 

Hvis man følger ditt resonnement så bør vi faktisk slutte å snakke NORSK! Det er jo tross alt en ufattelig liten del av menneskene på denne kloden som snakker dette teite språket.

 

I Norge har vi to språk ferdig med det. Denne journalisten har tydeligvis nynorsk som hovedmål og det må vi bare respektere. Forstår du ikke hva han skriver så bør du skaffe deg en ordbok kjapt som faen eller eventuelt følge litt ekstra med i norsktimene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Gå å legg deg DarkSlayer.

 

Hvis man følger ditt resonnement så bør vi faktisk slutte å snakke NORSK! Det er jo tross alt en ufattelig liten del av menneskene på denne kloden som snakker dette teite språket.

 

I Norge har vi to språk ferdig med det. Denne journalisten har tydeligvis nynorsk som hovedmål og det må vi bare respektere. Forstår du ikke hva han skriver så bør du skaffe deg en ordbok kjapt som faen eller eventuelt følge litt ekstra med i norsktimene.

Har to offesielle språk i Norge, ikke bokmål og nynorsk men norsk og samisk. Norsk har to offesielle målformer; bokmål og nynorsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...