Gå til innhold

Pirat-brukerdata stjålet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne "Recording Industry Association of America" (RIAA) og "Motion Picture Association of America" (MPAA) brukt informasjonen de fikk?

Så vidt jeg vet er det ikke imot noen lover å være medlem på nettsider som The Pirate Bay. Dessuten, hva skal de ta deg på? Brukernavn? Epostadresse?

Lenke til kommentar

Kunne "Recording Industry Association of America" (RIAA) og "Motion Picture Association of America" (MPAA) brukt informasjonen de fikk?

Så vidt jeg vet er det ikke imot noen lover å være medlem på nettsider som The Pirate Bay. Dessuten, hva skal de ta deg på? Brukernavn? Epostadresse?

IP-adresse, men er det ikke mulig å skaffe det uten å hacke TPB? Har de ikke info om hvilke torrenter du har lastet ned også?

Endret av AC4
Lenke til kommentar

Kunne "Recording Industry Association of America" (RIAA) og "Motion Picture Association of America" (MPAA) brukt informasjonen de fikk?

Så vidt jeg vet er det ikke imot noen lover å være medlem på nettsider som The Pirate Bay. Dessuten, hva skal de ta deg på? Brukernavn? Epostadresse?

 

Jeg vet ikke hvilken statistikk disse brukerne inneholder. Har hatt en bruker, men glemte denne samme dag som jeg opprettet den. De hadde nok uansett fått mer å gå på med denne informasjonen.

Lenke til kommentar

Kunne "Recording Industry Association of America" (RIAA) og "Motion Picture Association of America" (MPAA) brukt informasjonen de fikk?

Nei, de kan egentlig ikke det, men hvem registrer seg på TPB uansett?

Man måtte registrere seg for å få tilgang til.. ehm.. :blush:

Hehehee, ja vet. Er nok derfor så mange uskyldige laget seg en bruker :dribble:

Lenke til kommentar

Kunne "Recording Industry Association of America" (RIAA) og "Motion Picture Association of America" (MPAA) brukt informasjonen de fikk?

Nei, de kan egentlig ikke det, men hvem registrer seg på TPB uansett?

Man måtte registrere seg for å få tilgang til.. ehm.. :blush:

 

Sier du det!? Må kanskje vurdere å fiske fram brukerkontoen min da :hmm:

Lenke til kommentar

Kunne "Recording Industry Association of America" (RIAA) og "Motion Picture Association of America" (MPAA) brukt informasjonen de fikk?

Nei, de kan egentlig ikke det, men hvem registrer seg på TPB uansett?

Man måtte registrere seg for å få tilgang til.. ehm.. :blush:

Og bare 4.5m av de 30 millionene som bruker TPB er interessert?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...