Gå til innhold

Test: Speilrefleksvideo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

omfg! nå må akam.no slutte å la nyskapte amatører med å slippe til med sine halvferdig skriverier! :thumbdown:

 

Det å bringe som ett argument at det er vanskelig å håndholde DSLR under filming er mildt sagt idioti. Da enn hver DSLR er betydelig mindre og lettere enn de fleste pro-/semi-pro video kamera.

 

For å ikke nevne at det er ikke 1 sekund med video i en artikkel som skulle handle nettopp om - VIDEO. :no:

 

Meget meget dårlig. F-

Lenke til kommentar

Til sutrekoret som har postet over: Ta dere en bolle! Det mest irriterende med akam-artiklene er dere, ikke mindre feil i artikkelen.

 

Btw: Jeg er knapt en amatør, men jeg skjønner godt at det er lettere å håndholde et videokamera av skuldertypen enn et speilrefleks. Og det har naturligvis ikke noe med tyngden på kamera å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til sutrekoret som har postet over: Ta dere en bolle! Det mest irriterende med akam-artiklene er dere, ikke mindre feil i artikkelen.

 

Btw: Jeg er knapt en amatør, men jeg skjønner godt at det er lettere å håndholde et videokamera av skuldertypen enn et speilrefleks. Og det har naturligvis ikke noe med tyngden på kamera å gjøre.

 

Siden du er knapt en amatør så får du kanskje litt mer ut av disse artiklene enn vi gjør, og da må vi få lov til å sutre litt. Du kan for så vidt ta deg en bolle selv.

Lenke til kommentar

Siden du er knapt en amatør så får du kanskje litt mer ut av disse artiklene enn vi gjør, og da må vi få lov til å sutre litt. Du kan for så vidt ta deg en bolle selv.

 

Nei, jeg synes så absolutt ikke du kan få lov til å sutre. Ta heller og blogg litt om det! For deg selv i det stille. Er en unødvendig kjip holdning til de som skriver her og som åpenbart ikke har det som heltidsjobb.

 

Det var imidlertid ikke din post jeg siktet spesifikt til, men føl deg fri til å bli truffet.