Gå til innhold

To milliarder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man ikke kan laste ned utvidelsene og ha dem lagret til neste gang man trenger dem, gør at jeg laster ned samme utvidelsen "ørten" ganger mer enn nødvendig, så dette tallet er nok veldig bloated... Men men, det tar jo ikke noe lenger tid å laste ned på nytt og installere via FF, så "no harm, no faul" eller no....

Lenke til kommentar

At man ikke kan laste ned utvidelsene og ha dem lagret til neste gang man trenger dem, gør at jeg laster ned samme utvidelsen "ørten" ganger mer enn nødvendig, så dette tallet er nok veldig bloated... Men men, det tar jo ikke noe lenger tid å laste ned på nytt og installere via FF, så "no harm, no faul" eller no....

Det er ikke noe problem å laste ned utvidelsene og ha dem lagret. Høyreklikk og velg "Lagre lenke som..." på Add-knappen på addon-sidene. Da får du en .xpi-fil som du senere kan åpne med Firefox for å installere (enten ved "Åpne i Firefox" eller bare drag-n-drop til et Firefox-vindu).
Lenke til kommentar

Tar bare backup av profilmappen under %appdata% jeg, så slipper jeg rekonfigurere/laste ned ting på nytt hver gang.

 

Lurer på om de plusser på én download ved hver oppdatering av en addon også. Noen addons har jo flere oppdateringer i uken, og da bli det fort noen nedlastninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...