Gå til innhold

Galaxy S får en storebror


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4G er ikke EN teknologi! I Norge/Europa snakker vi om LTE når vi sier 4G, men i USA mener man gjerne WiMax.

 

Derfor støtter ikke telefonen både 4G OG WiMax, den støtter bare WiMax som er en form for 4G (4. generasjons mobilnettverk...)

 

Det har du helt rett i, takk for at du påpekte det. Artikkelen er endret litt.

Lenke til kommentar

ENDELIG kom det en skikkelig Android-telefon med nedskyvbart tastatur! Xperia Mini er for liten, Dream er for gammel..

 

Motorola Milestone/Droid?

 

Ikkje tilgjengelig i Noreg, og per dags dato for dyr i forhold til specs vil eg påstå. Er seriøst for få android-telefoner med qwerty-tastatur ute på marknaden i forhold til kor mange mobiler som blir lansert. Det ser ut til å endre seg litt (Droid 2, Dell Lightning, Galaxy S pro, Lg Aloha og div. andre mellomklasse-telefoner som x10 mini pro, kin, flipout osv.) Det er då ei skam at kun eit par av desse kjem til Noreg.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Vil absolutt ha. Ser for meg ut som en oppgradert Desire spesifikasjonsmessig. Spesielt ute etter QWERTY-tastaturet. Har bestilt en Desire, men ser ikke ut som den kommer - og hvis den kommer, er det kanskje med en LCD-skjerm. Kommer denne ut før jeg får en AMOLED-Desire levert, blir det helt klart heller en Epic/Galaxy S Pro.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...