Gå til innhold

– Symbian ^4 får NFC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja... Så du har testet Symbian 3 har du? Godt gjort med tanke på at den først ble feature complete for en uke siden og det fortsatt jobbes med ytelsesforbedringer frem til utgivelsen av N8 som blir den første mobilen med Symbian 3...

 

Hvis du har sett Symbian 3 på videoer og er skuffet utifra det, må du huske på at det er en utviklingsversjon du har sett som sikkert kjører med masse debug-funksjonalitet aktivert... som gjør at det kjører betydelig tregere enn det ville ha gjort i en endelig utgave.

 

Vent med kritikken til endelig utgave er ute og testet er du snill :)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er synd at Nokia, som er pådriver til veldig mye av ideer, ny software og standarder, samtidig ikke kan ansette noen som er gode UI-designere. Et pent og brukervennlig grensesnitt tror jeg er stadig viktigere i kampen om kundene. Hvorfor ikke ta noe inspirasjon fra f.eks Maemo-designet?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er synd at Nokia, som er pådriver til veldig mye av ideer, ny software og standarder, samtidig ikke kan ansette noen som er gode UI-designere. Et pent og brukervennlig grensesnitt tror jeg er stadig viktigere i kampen om kundene. Hvorfor ikke ta noe inspirasjon fra f.eks Maemo-designet?

Symbian^4 får nytt UI. Det har vært kjent lenge.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...