Gå til innhold

Minnekort testes til bristepunktet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg synnes er interessant er at dette er reklame som ikke er egnet for fjernsyn, men passer ypperlig på youtube eller til visning i forum / webartikkler.

 

Ser faktisk at det er flere produsenter som begynner å forstå mulighetene man har for å stille produktene sine til "utstilling" på nettet på en billig og effektiv måte.

Lenke til kommentar

Bilde hvor brikka faar et ström stött, ser ut som en ganske normal ESD test. Blir gjort paa alle mulige elektriske apparater. Töft bilde, men ikke noe unormalt. Heller her, at de gjör testen "feil", for aa faa et bedre bilde. ;~)

 

Test for kulde og varme, som blir vist. Igjen, ikke noe som skiller seg saa langt fra hva produsenter av elektrisk ustyr maa igjennom for aa kunne sette paa CE merke. Blir heller ikke oppgitt hvilke temperaturer som blir testa. Burde dog klare fra -40 til ca 200°C.

 

Ogsaa böye testen og vibrasjons testen, er ikke noe unikt for Lexar. Igjen, ikke opgitt hvilken kraft som blir benyttet.

Lenke til kommentar

Simen1: Silisium er utrolig bøybart, jobber på silisiums wafer fabrikk og har prøvd selv å bøye en wafer til en knuses (les eksploderer). Den jeg prøvde å bøye var riktig nok til solcelle industrien, men det er ikke store forskjellen i fysiske dimensjoner som skiller solcelle og brikke.

 

Trur jeg klarte å bøye den til nesten halv bredde før den sprakk (er 154mm bred)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...