Gå til innhold

Sniktitt: Gothic til massene (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg, Risen var noe dritt. Nå siden Gothic har fått et fersk gruppe utvikklere håper jeg på et spillbart spill!

 

Nå håper jeg at du tenker på bugs/glitches og ikke historie, atmosfære og miljø når du sier spillbart ;) For eksempel Gothic 3 er mitt favoritt RPG men det var håpløst å spille over 1 time uten å krasje...

Lenke til kommentar

Du nevner noe om kommende konkurrenter i artikkelen.. Hvilke spill snakker du om da?

 

Tenkte forresten jeg skulle prøve på nytt å spille Gothic3, det kom en ny Community Patch for et par dager siden som ser veldig lovende ut.

 

Håper selvfølgelig også at det kommer et Risen 2 snart :)

Lenke til kommentar
:) likte veldig godt Gothic 3 og risen. (men de villsvina var slitsomme i Gotcic 3, haha. to-tre bitt uten at du kan avbryte attacket, og så "AAAAGGH!!". HEhehe. Risen var okay, men likte ikke at du måtte velge side på det spillet. Ville gjerne vært nøytral. Endret av Aeris
Lenke til kommentar

Ser bra ut. Det gjorde Gothic 3 også, heilt til det klikka og aldri gjekk an å spele igjen. Er det andre som har problem med det og vista?

 

Spilte G3 i vinter på Vista 64 bit med siste patch installert. Hadde ikke problemer med at spillet klikket i noen grad.

 

Gleder meg til G4! Mange artige stunder med G2 og G3 :thumbup:

Lenke til kommentar

Har ikke spilt Risen på annet enn PC, og testet Arcania på Xbox 360, så det blir vanskelig å sammenligne. Men jeg er temmelig sikre på at skjermbildene er fra PC-versjonen, og at de er hakket mer polerte enn det jeg fikk spille. Forskjellen var dog ikke så veldig stor, slik jeg har hørt var tilfelle for Risen.

Endret av tormoddf
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...