Gå til innhold

Sniktitt: Zelda: Skyward Sword (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å få dette i hus. :) Men en ting har fått meg til å tenke:

 

"Området i seg selv minnet svært om Kokiri-skogen fra Ocarina of Time. I det hele tatt føles hele demoen svært velkjent, hadde det ikke vært for noen veldig fargerike, store sopper. Bedriver Miyamoto krysspollinering tro?"

 

En remake av Ocarina of Time kommer til 3DS. OoT ble i sin tid etterfulgt av Majora's Mask, men det er svært sjelden Zelda-spill har hatt noen sammenheng med hverandre. Er det mulig Skyward Sword blir en oppfølger til Majora's Mask?

Lenke til kommentar

Gleder meg til å få dette i hus. :) Men en ting har fått meg til å tenke:

 

"Området i seg selv minnet svært om Kokiri-skogen fra Ocarina of Time. I det hele tatt føles hele demoen svært velkjent, hadde det ikke vært for noen veldig fargerike, store sopper. Bedriver Miyamoto krysspollinering tro?"

 

En remake av Ocarina of Time kommer til 3DS. OoT ble i sin tid etterfulgt av Majora's Mask, men det er svært sjelden Zelda-spill har hatt noen sammenheng med hverandre. Er det mulig Skyward Sword blir en oppfølger til Majora's Mask?

 

Ikke greit å si, det jeg fikk prøve inneholdt ingen historieelementer. Stilen er i hvert fall veldig lik, så den kan bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Men Ocarina of Time og Majora's Mask er jo på Virtua Console, og nå kommer en remake av Ocarina of Time. Det kan være fordi de er så populære, men også for å holde "franchisen" i live. Om det stemmer kan vi nok også regne med en Majora's Mask remake til 3DS etterhvert også, skjønt det er kanskje å strekke det litt langt. Men vi kan jo drømme. ;)

Lenke til kommentar

Fikk dere sammenlignet motionplus og move? Hadde vært interessant og visst hvilken som er mest presis...

 

Ingen direkte sammenligning, nei. Men jeg har lekt meg litt med Move også. Kommer sak om det, en av utrolig mange på lista mi nå :whistle:

Sånn går det når man klår på alt mulig.. Hihi!

Hva sier magefølelsen da?

Lenke til kommentar

Gleder meg enormt! Må si meg littegranne skuffet ved første øyekast, siden jeg elsket den grafiske stilen til TP(håper de kommer tilbake til det utseende senere), men så vet jeg jo alltid hva jeg får, når et nytt Zelda spill kommer :new_woot: Kvalitet!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...