Gå til innhold

Move får dato og pris (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bundelen kommer til å koster $100, og selv så har jeg større tro på at Kinect blir den største løsningen, men de er egentlig to forskjellige produkter pga at Move ikke er en kontroller-fri løsning. Jeg har større tro på at Kintect kan lokke til seg casual/social gamers pga at de ikke trenger noen kontroller.

Lenke til kommentar

Akkurat som man ikke trenger noen kontroller med PS Eye-kameraet :p

Jeg blir vel ikke tatt som en nøytral part i denne saken ettersom jeg jo er mer PS3 enn 360-fan, men jeg er enig med han sony-duden(hva het han morsomme fyren som brøt inn i keynoten?) om at det er viktig med kontroller.

 

PS Eye har hvertfall ikke slått helt an for meg, så MS må hvertfall satse en del mer på Kinect enn Sony har gjort på PS Eye for at det skal bli noe bra utav det.

 

Bundelen kommer til å koster $100, og selv så har jeg større tro på at Kinect blir den største løsningen, men de er egentlig to forskjellige produkter pga at Move ikke er en kontroller-fri løsning. Jeg har større tro på at Kintect kan lokke til seg casual/social gamers pga at de ikke trenger noen kontroller.

Dette har ikke slått helt an da...

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Det som gjør meg skeptisk til Kinect er akkurat det at man ikke bruker en kontroller. Det er sikkert kult til spill som Street Fighter og lignende, men hvordan beveger man seg i en fps? Jeg har på ingen måte satt meg godt inn i verken Move eller Kinect, så kanskje Microsoft har en genial måte å løse dette på. Jeg kan bare ikke helt se for meg hvordan det skal fungere.

Lenke til kommentar

Penger blir det, men totalt sett blir det vel ikke mer enn Wii Fit med balance board. En stor fordel med dette i forhold til Wii, er at det har kvalitetene til MotionPlus allerede i utgangspunktet. Det er jo ikke alle som har kjøpt dette tillegget til sine Wii-kontrollere, og da er det få utviklerne som tør ta sjansen på å gjøre MotionPlus obligatorisk i spillene deres. Derfor må vi fortsatt leve med elendige kontroller i de fleste spillene mens de som utvikler til Playstation slipper å tenke på denne problemstillingen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...