Gå til innhold

Ocarina of Time til 3DS (DS/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville nå ikke brydd meg særlig om det faktum at det kommer til 3D. Jeg er mer entusiatisk om det faktum at man nå kan ta med seg og spille OOT hvor som helst! :D Nå spørs det om og eventuelt når jeg skal ha meg 3DS. Har andre ting å bruke penger på. Men dersomhvisbare jeg føler jeg har råd til det, så skal man ikke se bort ifra det.

Lenke til kommentar

Da jeg først hørte om 3ds tenkte jeg "Kult, men meeh, har annet å bruke penger på".. Men etter å ha sett dette kommer jeg uten tvil til å handle en 3Ds så snart OOT er ute i butikkene :love: Håper på en Majoras Mask remake også når de første er i siget :D

Lenke til kommentar

Lurer på om de pusser opp grafikken litt. Jeg klarer ikke å spille spillet i dag fordi alt går sammen i en grøt for meg.

 

Hva vil det si? Det går da helt fint her :) Syns faktisk at grafikken til Zelda Majoras Mask og Ocarina of Time er den beste grafikken som representerer Link og Zelda-universet. Har vel mer med at jeg har et godt forhold til spillet selv... :)

Lenke til kommentar

Jeg mener Ocarina Of Time er det beste spillet. Noen sinne. Har sikkert spilt gjennom det 15 ganger

 

Og spillet er et av de første spillene jeg spilte :love:

 

Jeg føler det på samme måte med "A Link to the Past". Det var det første Zelda-spillet jeg spilte (og på emulator, til og med) og det eneste jeg har giddet fullføre. Jeg hadde spilt mange rollespill før, men aldri et med så mange biter fra puzzle-spill og adventure-spill. Mener selv bossen kunne ikke drepes med vanlige våpen, men måtte svekkes først og drepes med en spesiell pil. Men når det er sagt ville jeg vært svært skeptisk til en remake. Final Fantasy 4 remaken til DS er svært bra, men kun fordi de holder seg noenlunde til samme stil som i SNES versjonen. En remake i full 3D med motoren til f.eks Ocarina of Time-remaken ville blitt helt feil.

 

Men det blir litt off-topic. On-topic kan jeg jo si YESSSSSS! :love:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...