Gå til innhold

Kaster seg på Starcraft-bølgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

finnes bedre utstyr til langt under den prisen.

 

Hvem kjøper ett tastatur som koster like mye som en Xbox 360?Så ikke veldig config vennlig ut heller.

 

 

 

 

 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Så dette er altså en mus som tåler 16 timers bruk hver dag hele året ??? :thumbup:

Jeg hadde Logitech mx518 i 4-5 år og som jeg brukte så mye at jeg hadde slitt vekk logitech logoen og to av føttene under, men den fungerte fortsatt. Jeg pensjonerte den for en Roccat Kone, som har fungert greit men ikke er i nærigheten av samme byggkvalitet. Jeg vurderer å kjøpe ny mus snart, men tror ikke det blir en slik starcraft mus :p

Headsettet så interresant ut, men lysene er en deal-breaker.

Lenke til kommentar

"Starcraft II Zerg Edition Messenger Bag er det siste produktet i serien og har heldigvis ikke lyssystemet integret."

 

Likte den kommentaren. Ellers enig med resten av kommentarene om blålysa, fikk et headset for noen år sida med noe liknende, og det var grusomt. Nå godt fornøyd med et Plantronics .Audio 770.

a770-1.jpg

Lenke til kommentar

Så dette er altså en mus som tåler 16 timers bruk hver dag hele året ??? :thumbup:

Jeg hadde Logitech mx518 i 4-5 år og som jeg brukte så mye at jeg hadde slitt vekk logitech logoen og to av føttene under, men den fungerte fortsatt. Jeg pensjonerte den for en Roccat Kone, som har fungert greit men ikke er i nærigheten av samme byggkvalitet. Jeg vurderer å kjøpe ny mus snart, men tror ikke det blir en slik starcraft mus :p

Headsettet så interresant ut, men lysene er en deal-breaker.

 

Du vil kanskje ikke tro det men jeg hadde også en MX518 før, som var så slitt at jeg kjøpte ny, en Roccat Kone :)

Jeg vil si MX518 er den ultimate mus ;) bare knappene som skifter oppløsning trekker bittelitt ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...