Gå til innhold

Ny og slankere Xbox 360 bekreftet (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Vel PS3 slim har ikke 802.11n-trådløst nettverk teknologi. Jeg får ivertfall ikke koblet opp min om jeg setter ruteren kun på N.Xbox 360 blu-ray drive er ikke akkurat supernødvendig da HD spill fint kan puttes på en eller flere plater. Mne sikkert fint for folk som vil se HD film men jeg tviler.

Lenke til kommentar

Eneste grunnen jeg ser til at noen i sin rette forstand ville valgt PS3 fremfor 360 dersom man måtte velge er bluray funksjonen for de som vil se hd film. Blir litt skuffet om den ikke har det.

 

Men Kinect vil vel gjøre opp for det :D

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Eneste grunnen jeg ser til at noen i sin rette forstand ville valgt PS3 fremfor 360 dersom man måtte velge er bluray funksjonen for de som vil se hd film. Blir litt skuffet om den ikke har det.

 

Men Kinect vil vel gjøre opp for det :D

 

Den har ikkje Blu-ray.

 

Syns denne ser rimelig sleek ut altså, og i motsetning til Sony som har ribbet PS3 for utstyr med årene legger MS på godsakene :p Godsaker som kanskje kommer noen år for seint dog hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Xbox 720 Vs Playstation 4 Vs PC krig.

 

For neste generasjon hardware vil tillate skremmende PC lignende resultater hvis det er slik at de velger å putte i det nest kraftigste skjermkortet slik de har pleid å gjøre.

 

 

Xbox 720 med HD5970 og PS4 med GTX 480 V2. (Om de starter å bygge dem snart)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Haha, er jo et lite slag i ansiktet til all 360 fan-massen som har kritisert PS3 hardt for sort pianolakk i alle år. Dette er jo som en tro kopi med sort pianolakk og chrome/sølv detaljer. Men jeg synes denne nye 360en er fin.

 

Men jeg tror nok min matte Super Elite skal få gjøre jobben i mange år til, sammen med min pianolakk PS3 som nå med ett virker mer moderne. Jeg opplever at jeg spiller mest på 360 om dagen fordi kontrolleren er vesentlig bedre i hånda.

 

Syns denne ser rimelig sleek ut altså, og i motsetning til Sony som har ribbet PS3 for utstyr med årene legger MS på godsakene Godsaker som kanskje kommer noen år for seint dog hehe.
Og selv med all ribbingen som har foregått fremstår den fortsatt som bedre utstyrt enn 360 etter 5 år. Ikke verst. Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Syns denne ser rimelig sleek ut altså, og i motsetning til Sony som har ribbet PS3 for utstyr med årene legger MS på godsakene Godsaker som kanskje kommer noen år for seint dog hehe.
Og selv med all ribbingen som har foregått fremstår den fortsatt som bedre utstyrt enn 360 etter 5 år. Ikke verst.

Ja, jeg foretrekker heller at den ekte fansen som kjøper de første konsollene får det beste når det allikevel ikke er noe hardware jeg savner på den.

 

Men, et spørsmål. Bruker den samme harddisksystem som de andre 360-modellene?

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

nå er xbox 360 den feteste konsollen :!: ms kan takke sony da, xbox 360 hadde nok ikke overlevd, uten hjelp fra tidligere storebror. når PS3 kom til markedet hadde den en pris på minst 6000,- mens xbox 360 hadde en pris på mellom 3000-4000,-. derfor valgte mange ps2 eiere å bytte til 360, blant annet meg. takket være dere sony er xbox 360 den nest mest solgte konsollen etter wii, hvis dere hadde produsert en billigere modell hadde nok ikke xbox fått så store inntekter, sånn at vi spillere kan f.eks. få map packs 30 dager før dere andre. mens sony sliter vell nok etter som de gang på gang må justere ned prisen :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...