Gå til innhold

Feature: E3 2010: Kinect vil ta over stua di (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at den nye 360 boksen ser veldig sleek ut.

Av siste generasjon spillconsoller (wii, PS3, 360) Så må jeg si at 360 har klart seg best.

Kinect er en smart taktikk av MS. De har mulighet til å kapre en helt ny kundemasse, som ikke er superopptatt av grafikk, HDlyd osv. Noe som betyr at MS sikkert kan tyne 2-3 år til ut av 360.

Lenke til kommentar

Kinect, desverre T_T

 

 

Men, Må si jeg er litt interessert hvordan ting blir utover nå :D Dansespill hørtes jo litt artig ut! Pluss siden den registrerer lyd og så kan man jo kanskje få til en del kule "Seaman" aktig spill ^^. Kinectimals kan jo kanskje være litt søtt spill. Spørs hvor avansert det er og slikt da.

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

Mon tro om Spillverket klarer å benytte seg av en form for live-chatt fra konferansene (dere har jo Twitter allerede for eks.)? Er strengt talt ikke så spennende å lese om avsløringer fra pressekonferansene timesvis senere, når man kan se de i HD og fullskjerm med 30 sekunders forsinkelse.

Lenke til kommentar

Jeg har en 360 og ser ikke helt poenget med å bytte ut den pga nytt design. Same shit different wrapping, haha ;-)

Blir interessant å se hvordan man skal gå fremover, gasse, skyte noen med AK47 osv med Kinect, hvis det i det hele tatt er mulig?

 

Gleder meg mest til i kveld jeg og SONY sin pressekonferanse, ble litt skuffet over Microsoft.

Blir nok MOVE til min PS3 :)

 

Dere vet at dere kan se hele greia live på www.youtube.com/e3 ?

kl 21..

Lenke til kommentar

Noen andre som la merke til at folka måtte stå helt stille med armene nede mens de dreiv å demonstrere Kinect?

 

Jeg likte "Pause/Play" prate funksjonen. Men det virker treigt å måtte hvile hånden oppå iconer for å aktivere de.

 

Danse spillet såg flott ut på Kinect....i motsetting til Wii sitt hvor jeg ser ikke pointet med å danse siden du kan heller bare vifte med kontrolleren.

 

Var også en del delay med bevegelsene, men dette kan også være input delay til skjemen.

Lenke til kommentar

Noen andre som la merke til at folka måtte stå helt stille med armene nede mens de dreiv å demonstrere Kinect?

 

Jeg likte "Pause/Play" prate funksjonen. Men det virker treigt å måtte hvile hånden oppå iconer for å aktivere de.

 

Danse spillet såg flott ut på Kinect....i motsetting til Wii sitt hvor jeg ser ikke pointet med å danse siden du kan heller bare vifte med kontrolleren.

 

Var også en del delay med bevegelsene, men dette kan også være input delay til skjemen.

 

Vi har testet Dance Central. Det kommer sak om dette etterhvert. Kan si såpass at det var veldig moro :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...