Gå til innhold

Er dette Nokia N9?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper at Nokia failer igjen siden jeg har slitt med å velge mellom Nokia N9 og iPhone 4G og har endelig bestemt meg for iPhone :p Men telefonen ser utrolig bra ut, men det skal ikke være nødvendig med qwerty tastatur på en touch telefon. Ellers så har den nesten bedre specs enn iPhone bortsett fra skjermen :p

Lenke til kommentar

Håper at Nokia failer igjen siden jeg har slitt med å velge mellom Nokia N9 og iPhone 4G og har endelig bestemt meg for iPhone :p Men telefonen ser utrolig bra ut, men det skal ikke være nødvendig med qwerty tastatur på en touch telefon. Ellers så har den nesten bedre specs enn iPhone bortsett fra skjermen :p

 

Til TT08: Svært mange (særlig profesjonelle brukere) foretrekker KLART at "smart-telefoner" har et fysisk QWERTY-tastatur. Av mange grunner kan ikke et virtuelt skjerm-tastatur bli like bra, bl.a. pga den naturlige (og for mange nødvendige) vinkelen som bare et fysisk tastatur er i stand til å gi brukeren. Men smaken og behovene er forskjellige... Men å komme med et slikt generelt utsagn virker bare lite gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Med den fonten og det designet ser man klart at det er snakk om en symbian3 enhet, altså kan det ikke være etterfølger av n900. Den ser veldig lik ut som n8, så jeg gjetter på at den er lik (som i samme spesifikasjoner) n8 bare med en querty tastatur.

 

For de som lurer på hvorfor man har tastatur selv med touchskjerm, så er det faktisk mye mer behagelig og raskere å skrive lengre med tastatur.

Lenke til kommentar

Håper at Nokia failer igjen siden jeg har slitt med å velge mellom Nokia N9 og iPhone 4G og har endelig bestemt meg for iPhone :p Men telefonen ser utrolig bra ut, men det skal ikke være nødvendig med qwerty tastatur på en touch telefon. Ellers så har den nesten bedre specs enn iPhone bortsett fra skjermen :p

Hvor lenge kan du ha slitt, har da ikke hørt om N9 før i dag jeg, og mener nå at jeg følger ganske bra med?? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...