Gå til innhold

Populære filmtriologier blir spillmatisert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Jurassic Park blir bra. Er ikke noe vits å gi ut et spill med det navnet om det ikke skal leve opp til alles forventninger. Aner ikke hvor mange gangene jeg har sett filmene, men håper på å måtte spille spillet like mange ganger :D

Lenke til kommentar

Ser fram til Tilbake til Fremtiden spillene. Det er kanskje de filmene jeg husker best fra barndommen. Spillene holder vel ikke samme kvalitet, men får håpe på en slags GTA løsning, med mulighet for å reise +/- 100 år fram og tilbake i tid hadde gjort seg helt utmerket! :)

Lenke til kommentar

Det heter trilogi, ikke triologi. ;)

 

Telltale? Episodebasert? Blir vel adventurespill alá Sam & Max og Tales of Monkey Island. Hvorfor lage noe helt nytt når de er erfaren med slike spill? For øvrig har både Jurassic Park og Back to the Future vært spillmatisert tidligere med blandet hell. Jeg likte Jurassic Park: Operation Genesis, men resten... :p

Lenke til kommentar

Stavefeil på barneskolenivå i tittelen. Strålende arbeid av både forfatter og eventuell korrekturleser.

 

 

Ellers, har alle glemt de myriadene med lisensierte Jurassic Park-spill som ble laget da filmen(e) var nye og spennende? Alt fra Jurassic Park på Mega Drive, som lot deg spille enten som en Velociraptor eller Dr. Grant, til et eller annet sideskrollende på PS1, til den litt mer aparte kommersiell-flopp-med-kultstatus-klassikeren Trespasser på PC.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...