Gå til innhold

OCZ fornyer seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare ha i bakhodet at halvparten av dataproblemene folk har kommer av psu.

De bruker 350W som fulgte med kabinettet eller kjøper en egen 500W ol.

Så oppgraderer de, og de mener at de har psu så sliter de i spill, med 2x gpu, med rette kontakter.

Klokker med 4pin cpu i 8pin kontakt osv.

 

Jeg ble drit lei av forlite amp og begrensninger på hardware så jeg kjøpte 5x 1500w toughpower. Enda må jeg bruke 2 av de i en pc om jeg skal sette inn 480x4.

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hvorfor det alltid er sånn @Romis :thumbdown: Det er vel den "peneste" siden.

 

Det sier ikke oss en dritt, da. Det er det som er hovedproblemet. Kunne ikke brydd meg mindre om det så fint ut, jeg vil vite hvordan den ser ut på den siden vi faktisk kommer til å bry oss om, hvis vi kjøper den. Man tar for eksempel ikke bilde av en bil fra bakenden, når det er hele bilen vi bryr oss om. ( Litt dumt eksempel, men du skjønner hva jeg mener. )

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hvorfor det alltid er sånn @Romis :thumbdown: Det er vel den "peneste" siden.

 

Det sier ikke oss en dritt, da. Det er det som er hovedproblemet. Kunne ikke brydd meg mindre om det så fint ut, jeg vil vite hvordan den ser ut på den siden vi faktisk kommer til å bry oss om, hvis vi kjøper den. Man tar for eksempel ikke bilde av en bil fra bakenden, når det er hele bilen vi bryr oss om. ( Litt dumt eksempel, men du skjønner hva jeg mener. )

1+

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...