Gå til innhold

Feature: Hva vi kan vente oss av E3 – del 1 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som dere skriver på spillverket.no så er det stort fokus på Natal og Move på E3.

 

Tror du at denne teknologien vil ha en stor innvirkning på Xbox 360 og PS 3 så sent i maskinenes levetid?

 

Personlig tror jeg dette ikke vil ha all verdens effekt nå, men kan være et godt innblikk i hva vi har i vente for kommende genrasjon av konsoller.

Lenke til kommentar

Det blir nok en stund til neste generasjon konsoller kommer, og Microsoft har i tillegg sagt de vil fokusere på Natal i stedet for en ny generasjon xboks. Selv er jeg uinteressert i Natal og Wiimote. Øh, PS Move.

 

Jeg har en del forhåpninger og forventninger selv, så klart. Ting jeg forventer å høre mer om er blandt annet:

 

* Nintendo 3DS, og ikke minst launch-spillene.

* Zelda Wii

* Nytt GTA. Kanskje blir det GTA 5, men jeg tipper ett nytt GTA til DS og PSP. Begynner jo å bli en stund siden Chinatown Wars ble sluppet. Kanskje vi kan få GTA til 3DS? :D

* Alan Wake ett-eller-annet. Mer DLC, sannsynligvis.

* Star Wars: Knights of the Old Republic

* Nintendo bringer tilbake enda en franchise. Kid Icarus, kanskje?

* Doom 4 (de skulle jo fokusere på det etter Rage, og Rage er stort sett ferdig.)

* Diablo 3

* StarCraft 2: Heart of the Swarm og StarCraft 2: Legacy of the Void.

* Dragon Quest IX og X

* Det nye Final Fantasy til DS. (ute i Japan allerede, men kan bli forbedret her i vesten.)

* DC Universe Online

 

Ting jeg håper på:

* Left for Dead 3 (uinteressert selv, men gleder meg kaoset som følger.) :p

* The Elder Scrolls V (please la dem ha lært fra Oblivion og ikke gjenta feilene!)

* Super Mario Kart Wii 2

* Giana Sisters DS 2

* Final Fantasy V remake til DS

* remake av Metroid, Metroid 2 og Super Metroid til DS. Kanskje som samling alá Sonic Classic Collection og Mega Man Collection?

* Star Wars: TIE Fighter 2 (eller X-Wing 2)

* Star Wars: Battlefront 4, større og bedre enn noensinne og til alle plattformer.

* nytt Zelda til DS uten den evige reisen frem og tilbake.

Lenke til kommentar

Med Metroid: Other M på plakaten allerede kommer det sikkert ikke noen remake av Metroid 1 & 2 med det første. Det ville i så fall kanskje bli Wiiware dlc i så fall.

 

Noe som kan være spennende på E3 er at både EA, Konami og Sega annonserer en stor overaskelse på E3 og i tillegg sier Capcom at de vil komme med "A mystery bombshell!!" :D

 

Nå vet jeg jo at det går sport i å overgå hverandre i forventninger, men må si at litt nyskjerrig blir jeg jo. Noen forslag til hva som kan komme?

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til:

Move, 3D, Killzone 3, Resistance 3, Motorstorm 3, Dirt 3, The LAst Guardian, Gran Turismo 5, Littlebigplanet 2, Gears of War 3, potensielt Fable 3, og mer om AGENT hadde vært konge... og GTA 5 kanskje?? :-))

Skal faktisk prøve å følge pressekonferansene live på natta i år =)

Er så kjedelig å se samme overskriftene overalt dagen etter =P

Lenke til kommentar

Hl2 Episode 3 - før jeg hele tatt får somlet meg til å kjøpe det, har vel bestefar runna det 2-3 ganger sånn som sist -.-

Spiller bestefaren din HL?

Fantastisk kult.

 

Uansett, gleder meg vel til å se mer av Natal, nye lanseringer av ps2 remakes til ps3 og Fable 3 selfølgelig.

Lenke til kommentar

Håper Valve kommer med noe. Nytt half-life med ny grafikk-motor, da alle grafikk-motorene de har kommet med har vært epic. Source motoren f.eks. er jo veldig bra den dagen idag.

Ellers er det ikke så mye annet jeg ser frem til.

Lyst til og vite mere om BF3 og det nye Elder Scrolls spillet, vist det kommer noe.

Lenke til kommentar

Dere nevner ikke Uncharted 3? Har jo til og med vært litt rykter rundt det i det siste i motsetning til f.eks. Resistance 3.

 

Det burde nok ha vært nevnt som en av alle oppfølgerne, ja, takk for påpekningen. :)

 

 

Lyst til og vite mere om BF3 og det nye Elder Scrolls spillet, vist det kommer noe.

 

Bethesda skal ikke ha noen pressekonferanse såvidt jeg vet, så jeg ville ikke holdt pusten for det siste, selv om jeg er like giret som deg. Vi har i alle fall andre avtaler med dem, så om det skulle skje noe skal vi nok formidle det videre. Vi skal naturligvis også dekke EA sin konferanse med eventuelle nye DICE-spill. :)

Endret av tormoddf
Lenke til kommentar

Håper det kommer noe nytt om det nye MoH-spillet, det jeg håper mest på er og få vite noe om mp-delen som Dice står bak :love:

 

Blas: Helt enig med det, Valve sin grafikk-motor holder fint den dag i dag.

Setter man på HL2, ep.1 og ep.2 så syns jeg de ser nydelig ut fremdeles. Så håper at Ep.3 kommer om ikke altfor lenge ja :dribble:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Med Metroid: Other M på plakaten allerede kommer det sikkert ikke noen remake av Metroid 1 & 2 med det første. Det ville i så fall kanskje bli Wiiware dlc i så fall.

 

Trenger ikke være en fullstendig remake av Metroid-spillene. Vi har allerede Metroid og Super Metroid på Virtual Console, så alt de trenger gjøre er å samle dem i et DS-spill og legge til noen nye funksjoner. I Sonic Classic Collection kan vi f.eks lagre når som helst (men starter på begynnelsen av brettet), vi har mer artwork samt Knuckles er valgfri spillbar i Sonic 2 og 3. Det var han i originalene også, men kun om vi hadde Sonic & Knuckles pluss Sonic 2 eller 3. (eller begge.) I tillegg fikk vi først Mega Man 9, så Mega Man 10 nylig. Likevel ble en Mega Man Zero-samling til DS bekreftet i januar i år. Den er ute i Japan allerede. I tillegg skal en Mega Man X-samling til DS ha blitt sluppet i Japan i januar, men jeg klarer ikke å finne noe særlig om den, annet enn at den ble sluppet til DS, og er en port av samlingen som ble sluppet til GameCube og PS2 i 2006. Poenget er at de satser mye på Mega Man, så hvorfor ikke satse på Samus også? Eller i det minste gi oss et nytt Metrovania?

Lenke til kommentar

 

 

Bethesda skal ikke ha noen pressekonferanse såvidt jeg vet, så jeg ville ikke holdt pusten for det siste, selv om jeg er like giret som deg. Vi har i alle fall andre avtaler med dem, så om det skulle skje noe skal vi nok formidle det videre. Vi skal naturligvis også dekke EA sin konferanse med eventuelle nye DICE-spill. :)

 

Pssst :

 

Elder Scrolls V To Be Announced At E3?

http://abstract360.com/2010/06/elder-scrolls-v-to-be-announced-at-e3/

One thing that stands out is Bethesda, who listed “secret” under their surprise category, and with The Elder Scrolls IV: Oblivion having been released March 20, 2006, the next installment in the franchise is overdue at just over four years since the last game. This would not be unsuspected as an issue of Official Xbox Magazine years ago reported that the next installment should release sometime around 2011.

 

http://www.gamebanshee.com/news/98112-unconfirmed-the-elder-scrolls-v-to-be-announced-at-e3.html

 

While booking my appointment with Bethesda, I was told "We are not revealing the titles which will be available at the show as of yet but we promise you they should not be missed!"

 

 

Lenke til kommentar

Pssst :

 

Spennende. Vi har fått beskjed om fire titler som vil være tilgjengelig under vår avtale med dem, og alle er kjente, så dette var nytt for meg. Den som lever får se. :)

 

Edit: Hvis avsløringen skjer under E3 vil jeg da tippe at den kommer først på Microsoft eller Sony sin konferanse, før mer eventuelt blir vist i private avtaler.

Endret av tormoddf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

GTA 5 er naturlig, når det neste år er 3 år siden GTA 4 og med suksessen til RDR i år tenkte de nok på å hype GTA 5 allerede nå. Selv om det neppe kommer før 2011.

 

 

Har sett en liste på nettet og håper den er ekte.

Spent på om mer info om disse kommer:

 

Mafia II

Sid Meier's Civilization V

Bulletstorm (Epic Games)

Dead Space 2

Medal of Honor

Saw II: The Videogame

Star Wars: The Force Unleashed II

Star Wars: The Old Republic

Rock Band 3

Fable III

Gears of War 3 (Epic Games)

Halo: Reach

Project Natal

Gran Turismo 5

SOCOM 4: U.S. Navy SEALs

Homefront (Relic)

F.E.A.R. 3

The Lord of the Rings: Krigen I Nord

Crysis 2

GTA 5

Ghost Recon Future Soldier

Dead Rising 2

Killzone 3

Mass Effect 3

Dragon Age 2

Elder Scrolls V

Battlefield 3

 

Det er vel noen av de jeg vil vite mer om.

 

Det begynner å bli litt vel mange AAA titler som kanskje kommer.

Håper de spres en del utover 2010/2011

 

Ville anbefalt microsoft å gi ut Harddisker på ivertfall 500 GB. For jeg måtte slette halvparten av spilla mine for å få plass til halvparten som er nyere. Disken er på 128GB.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3

 

Medal of Honor Medal of Honor Medal of Honor Medal of Honor Medal of Honor Medal of Honor Medal of Honor Medal of Honor

 

Trenger ikke noe mer enn de...

 

Ok da... Mafia 2 og Crysis 2 også :)

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...