Gå til innhold

Noctua viser frem prototyper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at Noctua sine vifter noen gang vil bråke. Har selv en Noctua kjøler med 2 vifter og den bråker mye mindre en Intel sin originale med 1 vifte.

 

Tja, jeg har 140mm-vifta til noctua, for å få den stille må man sette ned spenninga så mye at den ikke starter av seg selv lenger. Sånn sett er jeg ikke spesielt tilfreds.

 

AtW

Lenke til kommentar

Mine Noctua 120mm bråker iverfall ikke noe, selv på full styrke så jeg er iverfall fornøyd med produktene deres. Jeg har Noctua NH-U12P SE2 som er med 2 vifter i push pull config+ at jeg har en til som står bake og drar den varme lufta ut bak

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
D-Type kommer for både 120- og 92-millimetersvifter. Modellene har henholdsvis fire og seks varmerør.

92 mm-versjonen kommer ikke med flere varmerør enn 120 mm-versjonen.

 

Så kommer en noe mer spesiell lavprofilsvariant. Denne kan settes opp med en 120-millimeter på topp for mest mulig plass under kjøleren, en 80-millimeters under kjøleren for lavest mulig høyde eller en kombinasjon av begge to for best mulig kjøling. Kjøleren er designet for mini-ITX og små HTPC-er.

Dere nevner ikke høyden på kjøleren med et eneste ord. Skuffende!

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Jeg ønsker også å vite dimensjoner, kan HW.no personellet kanskje stoppe innom boden til Noctua igjen og få et par ark med dimensjon spesifikasjoner? Eller en link til pdf filer med spesifikasjonene som dere kan poste i en oppdatering i bunn av artikkelen?

 

@Matsemats, de er ikke laget for å se pene ut, de er laget for å gjøre jobben best mulig. Fargevalget gjør at de skiller seg ut og kan lett kjennes igjen, med en "jeg driter i hvordan jeg ser ut" holdning. >90% av oss har ikke kabinetter med vinduer eller viftene synlige, så utseendet på vifter har for det meste ikke noe å si.

 

Når det gjelder støy på noctua vifter er det OK på full fart, stille på middels hakket, og nærmest lydløst på laveste hakket. Sammenlignet med andre vifter jeg har sett/hørt er noctua veldig gode på luft flyttet pr støy, og generell støy.

Lenke til kommentar

Just gotta love 'em :) Noctua lager mye tøft, men skulle gjerne sett et Noctua-kabinett som var en eneste stor "kjøleribbe", i hvertfall bare for å skape litt show på events som dette.

 

Ellers må jeg påpeke at kjøleren som støtter høye minnemoduler er etterlengtet, og endelig får vi dette kombinert med ekstremt bra ytelse fra Noctua =)

Endret av Nator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...