Gå til innhold

Se Symbian i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med trykkskjerm, ja.

 

Jeg la inn demoen på min N97, og det ser for så vidt greit ut. Har ikke hatt tid til å fikle mye med innstillinger, men jeg legger merke til at i menyen er alle - absolutt ALLE - programmer dumpet ned program-mappen uten noe struktur. Her hadde jeg orden før. Alle program jeg ikke regelmessig brukte var lagt i mapper. De jeg brukte oftest var dermed de første jeg så når jeg åpnet program-mappen. Jeg er lite keen på å rydde i dette igjen.

Lenke til kommentar

Installerte dette på min Omnia HD nå nettopp, foreløpig bare prøveversjonen, men den var virkelig sweet!

Det er deilig å se at mobilen nå har OS som står i stil til innmaten :-)

Kommer nok til å bruke de 200 kr... Men er ikke det fryktelig mye mer enn normalt for programmer?

 

Og det er jo til og med en recently used og most used meny der :-)

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar

Så lovende ut, men etter å ha prøvd dette må jeg si at jeg er skuffet.

 

+ Kontaktlisten

 

+/- Android aktig, men dette er bare fra hovedskjermen.

+/- Responsiv, kanskje for responsiv at det blir irriterende etterhvert

+/- Egne programmer og widget, men er stort sett det samme som før. (Kalender og været)

 

- Egne nedlaste eller vanlige widget funker ikke

- Veldig rotete meny

- Slitsomt å tykle gjennom programmer

- Føler at den ikke er intergrert i mobilen ("suboperativsystem")

- Endring av bakrunn er begrenset til landskapsbilder

- Ingen muligheter til å rydde og flytte på programmer på menyen.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Har brukt dette på min Samsung i8910 Omnia HD siden i går, og det fungerer kjempebra. Flere widgets skal ifølge beta-testere være på vei (bl.a. facebook og twitter), så blir nok bare bedre.

 

I flere måneder har jeg prøvd å finne en verdig erstatter til min Omnia HD (ønsker native divx/xvid-støtte og stereo-høyttalere, bra kamera og 720P video), og selv etter å ha prøvd bl.a. HTC HD2, HTC Desire, Sony Ericsson Xperia X10 med flere, så har jeg enda til å gode å finne en telefon som matcher denne på multimedia-delen. Og takket være SPB Mobile Shell har privatmobilen min fått et nytt liv som gjør at jeg kan utstette jakten på ny privatmobil i en god del måneder. Var klar for å teste Samsung Galaxy S, men nå dropper jeg det helt siden den utover Android ikke er noe spesielt overlegen Omnia HD'en. Symbian fungerer greit til min bruk.

 

Huff, ble en del off-topic her om mitt mobilvalg. :)

Lenke til kommentar

Har brukt dette på min Samsung i8910 Omnia HD siden i går, og det fungerer kjempebra. Flere widgets skal ifølge beta-testere være på vei (bl.a. facebook og twitter), så blir nok bare bedre.

 

I flere måneder har jeg prøvd å finne en verdig erstatter til min Omnia HD (ønsker native divx/xvid-støtte og stereo-høyttalere, bra kamera og 720P video), og selv etter å ha prøvd bl.a. HTC HD2, HTC Desire, Sony Ericsson Xperia X10 med flere, så har jeg enda til å gode å finne en telefon som matcher denne på multimedia-delen. Og takket være SPB Mobile Shell har privatmobilen min fått et nytt liv som gjør at jeg kan utstette jakten på ny privatmobil i en god del måneder. Var klar for å teste Samsung Galaxy S, men nå dropper jeg det helt siden den utover Android ikke er noe spesielt overlegen Omnia HD'en. Symbian fungerer greit til min bruk.

 

Huff, ble en del off-topic her om mitt mobilvalg. :)

 

Nokia N8 er min neste telefon.. den er jo nesten perfekt på multimedia.. mangler litt støtte på filmer.. men det skal nok gå greit.. 50% kjappere CPU enn Omnia HD og ett bedre "skjermkort" del(i mangel på bedre ord for grafikken). Så med HDMI ut blir den perfekt for meg.. digg og bare laste ned en film.. stikke bort til en kamerat og bare plugge den i flatskjermen og se film.. :thumbup: hehe..

Lenke til kommentar

Jøss! Jeg har brukt SPB i windows 61 og 6.5 og tweaket det enda litt mer, noe som var artig! La inn masse stilige ikoner osv. Hvis jeg blir å kjøpe meg en N8 ( pga det syke kameraet ) ville jeg garantert lagt inn SPB shell igjenn. Symbian er virkelig stygt!!

 

Hadde nokia bare vært glupe å laget N8 med ANDROID eller Win 7 hadde de solgt det dobbelte av det de kommer til å gjøre. Folk er drittlei symbian og jeg er en av dem :new_woot:

 

Men, får håpe Iphone 4G får oldeskjerm og bra specs.. for da er jeg solgt ;)

Lenke til kommentar

Nokia N8 er min neste telefon.. den er jo nesten perfekt på multimedia.. mangler litt støtte på filmer.. men det skal nok gå greit.. 50% kjappere CPU enn Omnia HD og ett bedre "skjermkort" del(i mangel på bedre ord for grafikken). Så med HDMI ut blir den perfekt for meg.. digg og bare laste ned en film.. stikke bort til en kamerat og bare plugge den i flatskjermen og se film.. :thumbup: hehe..

 

Ville vært et veldig bra alternativ om denne hadde hatt divx/xvid-støtte da jeg har liten interesse av å se video i mkv-format på mobilen og ikke noen planer om å koble den til tv'en.

 

Har ikke merket stor forskjell på batteritiden ved å kjøre SPB Mobile Shell på Omnia HD'en noen dager nå, og ikke hatt noen kræsj med programmet eller merket noe til noen bugs. Virker veldig bra så langt. Ser frem til flere widgets og eventuelle forbedringer utvikleren har å komme med. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...