Gå til innhold

Flere HP-batterier rammet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekket batteriet på min 6715b nå, og det var ikke blant de med problemer. Synd, for det begynner å bli dårligere, så det hadde passet fint med et nytt batteri :)

 

Jeg har forresten ikke problemer med viftestøy på min. Hadde litt problemer med at viften slo seg på og av litt ofte til å begynne med, men jeg fikk ordnet en måte å regulere viften som jeg ville (ved hjelp av Notebook Hardware Control og litt C-programmering).

Lenke til kommentar

Prøvd å blåse ren viften? legger seg mye støv der.

De er slike av natur. Også andre HP modeller (vi har en nyere media laptop) er håpløse når det gjelder varme og støy. Nesten som man er redd for å la strømforsyninga ligger ubevoktet..

 

Min ble i hvert fall betydelig bedre etter at jeg skrudde opp den og blåste ut støvet som hadde lagt seg i viften i løpet av årene. Faktisk bedret det seg såpass mye at jeg turde å gjøre et par ekstra oppgraderinger i tillegg.

 

Så etter en ny strømforsyning, nytt batteri, SSD disk og reinnstallasjon av operativsystem begynner jeg å blir rimelig fornøyd med pcen igjen :new_woot:

Lenke til kommentar

Har en HP Pavilion DV5. Problemet mitt er ikke batteriet, for det holder seg kjølig. Men det er viftene! Utrolig dårlige vifter på den. Blir varm utrolig lett. Kjør i gang et spill på 1001 spill, og etter 10 minutter er den glodvarm..

Prøvd å blåse ren viftene? Legger seg mye støv der.

 

Er enig i at HP-maskinene blir varme, men viftene blir fylt opp av støv. Det gjør de ikke akkurat kaldere :)

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar

Alle kompisene mine som sitter med HP bærbar sitter med en god varmekilde også. De blir utrolig varme alle sammen.

 

De som har orket å ringe inn til HP-support for bare beskjed om å oppdatere BIOS. Hvis ikke det går får de bare en annen beskjed som ikke ville hatt noen effekt på varmemengde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...