Gå til innhold

Lag smellfeite, lilla elefanter (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok, men poenget med Scribblenauts er jo ikke å gå gjennom brettene? Det morsomme er jo å utfordre deg selv til å gå gjennom dem så kreativt som mulig, gjerne flere ganger. Har du først klart et brett får du jo for eksempel en Advanced Mode (eller hva det np het) hvor du må gjennom brettet tre ganger på rad uten å bruke de samme tingene. Har du brukt en stige første gang kan du ikke bruke dem de to neste gangene. ;)

 

Det er litt av det samme som Guitar Hero og Rock Band. Det holder ikke å bare spille hver sang én gang og si du er ferdig med spillet når karrieren er over. Hele vitsen er jo å spille, ikke å bli ferdig med det. Hva med fotballspill? Har du vunnet turneringen er du jo ikke ferdig med spillet? Og så videre, og så videre. ;)

Lenke til kommentar

Fårstår poenget, ikkje problem der men det manglet utfordring. Synest det var litt for enkelt. Skulle gjerne våre eit par brett med utfordring der du blir virkeleg testet

 

Sier ikkje spillet var dårlig men savnet litt ekstra utfordring

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Har spilt det på vanskelegste, der du ikkje kan bruke noen items osv. Har klart spillet. Probleme var ikkje å bruke andre ting for og løyse problemet.

 

Men probleme var meir du satt i ordboken av og til fordi du ville ha Big rock, men det får du ikkje. Men du får Big Boulder til døme...

 

Det skulle våre eit par nivåer det kreativiteten virkeleg blir slept fri for å klare brette

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Trenger du virkelig at noen sier at du får lov til å være kreativ for å være det? :p Om et brett f.eks ville ha det fra en plattform og opp til en annen brukte jeg å utfordre meg selv til å gjøre det så kreativt som mulig. Greit, det er mulig å bruke en stige, tau, jetpack eller noe sånt. Jeg brukte heller å stable TV-apparater i en haug, for eksempel. Bare fordi det er mulig å gjøre noe lettvindt betyr det ikke at du må gjøre det. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...