Gå til innhold

Anmeldelse: Flåklypa Grand Prix (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare spørre; Er dette spillet karaktersatt med tanke på et "voksent" publikum, eller er det tatt høyde for at det er et spill for barn? Siden "aldersgrensen" er 3+ år, mener jeg.

Regner med en 3 til 5-åring helt klart ville brukt mer enn to timer på å spille igjennom.

Hva med mestringsterskel for barna?

Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre; Er dette spillet karaktersatt med tanke på et "voksent" publikum, eller er det tatt høyde for at det er et spill for barn? Siden "aldersgrensen" er 3+ år, mener jeg.

Regner med en 3 til 5-åring helt klart ville brukt mer enn to timer på å spille igjennom.

Hva med mestringsterskel for barna?

 

Karakteren er basert på min egen opplevelse av spillet, noe annet hadde vært feil etter min mening. I selve anmeldelsen har jeg derimot prøvd å få frem at spillet antakelig vil være stor moro for barn, med det forbehold at spillet kanskje er ørlite komplisert og/eller vanskelig for de aller minste.

 

Men liker barnet Flåklypa vil jeg tro at dette spillet er en sikker vinner, og så fremt barnet har en kompetent gamer-far eller bror i huset som kan hjelpe vil det nok gå seg til ... :)

 

(Flåklypa til PC er litt forut for Spillverkets tid, og vi har dermed ikke anmeldt dette spillet. Mulig gamer gjorde det, jeg vet ikke)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...