Gå til innhold

Se video av nye Android i Nexus One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut som Android 2.2 får på plass faste knapper for Adresseboken/Dialer/Web som er synlige på alle 7 skjermer. Noe slik som på HTC Sense. Veldig bra! Enda lettere å bruke tror jeg hehe. Har HTC Desire og ser frem til Flash støtte :)

 

Vil heller ha det som på helix launcheren :(

 

xlkpxg.jpg

 

Velge og vrake hvilke apps man vil ha der nede selv, og jeg brukte aldri de "dottene" uansett

Lenke til kommentar
Det later til at vi i motsetning til å trekke opp applikasjonsmenyen, slik vi er vant til i dagens Android, skal trykke på en Android-bot for å få tilgang til alt innholdet på telefonen.

Man skal ikke trykke på Android-botten. Som det står i snakkeboblen skal man trykke på rutenettet nederst for å åpne liste med alle programmer. Det er akkurat slik det er i Android 2.1. Snarveiene for phone og browser ved siden av er derimot nye.

Den Android-botten ser ut som er en widget som gir forskjellige tips.

 

@AmilloD: BTW, er bare 5 skjermer i vanlig Android.

Lenke til kommentar

Flashplayeren på HTC Desire er ikke på langt nær så god som den. Den hakker, og kjører sakte. Gleder meg til Android 2.2 kommer ut!

 

Uansett hvor fort HTC kommer med en oppdatering, så kan vi som har roota telefoner installere 2.2 bare dager etter at Google slepper det. Riktignok ikke med Sense før HTC lager det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...