Gå til innhold

Windows 7-sjekk er en trojaner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del synes det er fint at Hardware også kommer med denne type nyheter. For mange brukere kan slik informasjon være vanskelig å finne eller gjøre seg kjent med (særs for de som ikke er så teknologikjente), derfor bra at et nettverk som Hardware skriver om dette på norsk. Andre store teknologirettede nettverk skriver da også vitterlig om både myk og hardvare. Ser ingenting galt med dette.

Lenke til kommentar

Jepp, når skal software.no domenet kjøpes og legges inn slik at vi kan flytte disse nyhetene bort fra det som har med hardware å gjøre?

Gjerne også med muligheten til å melde oss av disse på nyhetsfanen på forumet også.

Enig.kunne heller delt opp så kunne denne siden vært dedikert til hardware.
Lenke til kommentar

Jepp, når skal software.no domenet kjøpes og legges inn slik at vi kan flytte disse nyhetene bort fra det som har med hardware å gjøre?

Gjerne også med muligheten til å melde oss av disse på nyhetsfanen på forumet også.

Enig.kunne heller delt opp så kunne denne siden vært dedikert til hardware.

Hvorfor det? Det er jo ikke akuratt sån at hw.no er overfyllt med så mye nyheter at det ikke går an å få med seg alt. Er enig med R083r7 og syns det er bra at de informerer brukere til å passe seg. Eneste negative for min del var at overskriften kunne vert skrevet anderledes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...