Gå til innhold

Den beste E3-messen gjennom tidene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper på info om Half-Life 3/Episode 3. Og kanskje nytt The Elder Scrolls-spill.

Det tviler jeg på da de har et annet prosjekt pågående som de skal ha med:

http://www.joystiq.com/2010/04/16/portal-2-coming-to-e3-valve-hosting-event-monday-june-14/

The hints were all there, but a recent invitation from Valve confirms it: Portal 2 will be at E3. Hosting a press event at the Regal Theater in the LA Live Event Center the night of June 14th, Valve will give those lucky enough to have that press card in their wallet (attend 12 events and you get a free sandwich!) a look at the game. <br style="line-height: 0.8em; "><br style="line-height: 0.8em; ">No word on what parts of the game we'll get to see, but anything at this point is welcome ... mostly because we haven't seen anything yet.
Lenke til kommentar

Hvis Portal 2 er så mye som i nærheten av forgjengeren, så vil det bli ett knall-spill uten tvil, og som det står i sitatet der så er alle detaljer om spillet velkomne. Men jeg er strengt tatt mer interessert i Half-Life. Om ikke de lager Half-Life 3 nå, så kunne de ihvertfall prøvd å gjøre ferdig Episode 3. Det er tross alt snart 3 år siden The Orange Box kom ut.

Lenke til kommentar

Resistance 3 er også sannsynlig, Elderscrolls hadde vært utrolig bra! Bare ikke mer Fallout.. :p (no offence, men jeg ønsker meg Elderscrolls > Fallout).

 

Kanskje en del spill som støtter Playstation Move? Og evt. Microsoft sitt kamera.. Går jo ryker om ny "slank" 360 bundlet med dette kamera til 299USD.

Vi får se :-) Bra blir det nok ^^

Lenke til kommentar

Half Life ep 3, counter stike 2 og nytt Elderscrolls spill takk!

 

Er det ny CS under utvikling? :blink:

 

Njaaaa...leste dette for noen år siden:

http://www.shacknews.com/onearticle.x/51574

 

Det ville jo vert rart om Valve sitt mest spilte spill ikke får en oppgradering "snart"...

 

EDIT: Denne artikkelen er også grei å få med seg:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=235890

Endret av Kaptein_S
Lenke til kommentar

Jeg kunne mer enn gjerne tenkt meg mer Metrovania. Enten Castlevania alá Aria of sorrow, Dawn of sorrow, Portrait of ruin og de der, eller mer Metroid alá Fusion og Zero Mission. Ellers har vi jo alltids New Super Mario World DS, en ny Zelda: Phantom Hourglass / Spirit Tracks uten det tårnet og båt/tog, Black & White 3, Doom 4 (Rage er jo nesten ferdig, så...), et skikkelig Predator-spill i tredjeperson, et bra Dragon Age spill, Neverwinter Nights 3, Lego Rock Band 2: Metal Edition, Rock Band 3, Titan Quest 2, Dragonlance Online og et bra GTA-inspirert superhelt-spill basert på DC Comics med relativt ukjente helter. Har selvsagt ingenting imot Batman og Superman, men DC har faktisk flere helter enn det. :p Tenk Spider-man 2, Ultimate Spider-man og Spider-man 3, men basert på noe fra DC. Green Arrow, kanskje? Captain Marvel? (og i såfall, hvorfor ikke ta med hele Marvel Family som spillbare folk? Kanskje la oss åpne dem som spillbare som en bonus?) Og etter to X-Men Legends og to Marvel: Ultimate Alliance er det vel på tide med en DC: Ultimate Alliance? Eller Justice League Legends?

Lenke til kommentar

Jeg håper vi får en vestlig dato på Gran Turismo 5, og er også intressert i å se hvordan Motorstorm 3 ser ut, da folk som vistnokk har sett dette har fått hakeslipp i.flg. rykter.

Og SOE har vell egentlig lovt at vi skal få se PS3-versjonen av gratis-spillet Free Realms på E3, sikkert ikke noe mange er hypet over, men det er jo gratis, og mange vil nok laste det ned å prøve det. :-/

 

Ellers gleder jeg meg til evt. visning av Infamous 2 (som jeg tipper vi bare får se trailer av), ønsker også å spille videre i Resistance kampanjen, så det vil jeg også se.

Og kanskje får vi se gameplay fra The Last Guardian i år..

Og Jaffe og co, har vell også ett Twisted Metal spill på lur.

 

Mener også å tro at ClapHanz lager ett Hot Shots Tennis spill til PS3, elseker Hot Shots Golf, så det kan bli bra..

 

Fra multiplattform og tredjeparti har vel THQ også lovet oss mere om neste Red Faction spill på E3, det forrige var ganske moro.. :) Spessielt har dem lagt mye budsjett i å forbedre historien i neste gang.

Gleder meg også til å se Enslaved fra Heavenly Sword-folka..

 

Konami har også endel titler jeg er intressert i. :)

Metal Gear-serien, og kanskje det Castlevania-spilelt.

 

Fra Square får vi sikkert se noe nytt fra gamle Eidos Deus Ex, Hitman/Thief opplegg - og litt anna Final Fantasy dilldall.. Jeg kunne også tenkt meg at Monster Hunter Tri gikk multiplattform, da det ser moro ut, men jeg har ikke Wii, men har små forhåpninger til det.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

På tide at Too Human 2 blir offisielt annonsert. Det skulle jo tross alt være en triologi. Men etter at det første spillet fikk mildt sagt lunken kritikk (personlig elsket jeg spillet) ble det fort stille rundt de to andre. Denne typen spill er skikkelig i slaget for tiden (både i antall og kvalitet), så det er jo lov å håpe på at en hører noe om Too Human 2 på årets E3.

 

Jeg regner derimot med at Blizzard igjen glimrer med sitt fravær så vi fortsatt må vente noen måneder før vi ser noe til dette nye hemmlige MMOet de jobber med.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Dette er jo strålende nyheter for oss gamere, får virkelig håpe dette stemmer. På tide at Nintendo virkelig slår på stortromma, og nå som salget deres går noe dårligere er vel det ganske realistisk. Gleder meg til å se hva 3DS greier å prestere :) PSP2 er kanskje for mye å håpe på, men for min del er dagens PSP ganske død, når Nintendo annonserer ny håndholdt burde Sony ta hintet og gjøre det samme om ikke så alt for lenge.

 

Ellers hadde mer info om TDU2 falt i smak, og hadde ikke akkurat skadet om Far Cry 3 ble annonsert.

Lenke til kommentar

Både Sony og Microsoft er møkk lei dominansen til Nintendo så de to rivalene slår seg sammen og vill komme med en ny konsoll innen utgangen av 2011. Den nye konsollen går under kodenavnet Playbox og det arbeides samtidig med tittler til denne nye konsollen. De tittlene som det er snakk om er Resistance fall of Halo, Grand Motorsports, Banjo & Clank osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...