Gå til innhold

Ny IE9-forhåndsvisning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What are the system requirements for Platform Preview?

You need a Windows PC running either Windows 7 or Vista. On Vista, you need to have installed Internet Explorer 8 and you need to install the Platform Update for Windows Vista, available on Windows Update since October, 2009. Platform Preview is only available in a 32-bit x86 version but it will install and run on 64-bit Windows 7 and Vista.

 

http://ie.microsoft....ns/Default.html

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar

Men skal man støtte et 9 år gammelt OS? ...

Så lenge de fortsatt selger XP med netbooks, ja. Evt. må de tilby gratis Win7HP oppgadering til den enorme brukermassen.

 

og skal inkludere bedre støtte for standarder

Var jaggu meg på tide!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det blir bare enda en spiker i kista for IE. Microsoft graver egen grav for nettleseren, dette betyr bare at Firefox, Opera og Chrome (for å nevne noen) vil øke ytterligere i markedsandel og at Microsoft står i fare for å sitte igjen med skjegget i postkassa.

 

Dessuten er det allerede begynt å komme diverse Windows XP tilpassende versjoner av IE9, regner med at en piratutgave som vil kjøre på XP er rett rundt hjørnet.

 

e: korreksjon

Endret av R083r7
Lenke til kommentar

Den vil ikke installere på min XP, husker Microsoft varslet om dette. Den skal kjøre DirectX 11, om jeg ikke husker feil. Windows XP støtter som kjent kun DirectX opp til nummer ti. Spekulativt!

Det er jo også mange relativt nye skjermkort som ikke støtter DX høyere enn 10. Så om dette er et systemkrav for IE9, er det, ja, betenkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...