Gå til innhold

Japan Photo Flagship Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...mye speilrefleksutstyr vil stå framme så kundene kan "tafse" fritt for lettere å finne ut hva som passer dem. Dette er nytt på speilrefleks og er svært velkomment. Vanligvis står alt sammen i montere, og du må be om å få kjenne på det. Skal du prøve mer enn to kameraer, kan man fort føle det som at man maser mye på betjeningen. Det problemet blir nå løst.

Dette har jo FotoVideo i Møllergata hatt lenge, og er utrolig bra, ja!!

Det var etter at jeg fikk prøve D90, D300s og D700 "side by side" det gikk opp adskillige lys for min del.. Selv om det kan være vanskelig å sammenligne direkte fordi de også har forskjellig optikk. Men da kan man sammenligne grep og funksjonalitet på en god måte, og der får man også utrolig bra faglig hjelp. Blir spennende å se hva Japan Photo får til, ønsker de velkommen og lykke til!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har NPS og reparasjon/support gjennom FotoVideo går utrolig kjapt. Noe Japan Photo har problemer med å matche. Og dersom jeg skal først kjøpe noe i Norge, er garantien absolutt det viktigste for meg.

 

Japan Photo er som "Elkjøp" for meg, man får det man betaler for.

 

Data hos Datakjeden og foto hos FotoVideo.

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar

Japan Photo er genialt. Faktisk så er fleste av prisene dems det samme i butikk som nettbutikken deres.

 

Den SuperForsikkring er uslålig. Få en ripe på linsen, ja, ny det!

 

Selvom den butikken her i Stavanger er mer en kiosk, og har ganske variabel service...kundebehanding for folk som er ny til foto er ikke bra der. Jeg kunne ingenting og sikket på kamera. Han bare stod der og veiledet ingenting.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Vurderer nesten å plukke med meg ett E-300, er fortsatt ett kamera som tar knakende fine bilder, Samt ett ekstra batteri skader jo aldri :p

 

Er dog mere spent på om det blir noen gode tilbud på Olympus optikk da....

Tror du skal være tidlig ute og ha rimelig spisse albuer for å få tak i det ene eksemplaret av e-300.

Lenke til kommentar

Japan Photo er genialt. Faktisk så er fleste av prisene dems det samme i butikk som nettbutikken deres.

Har akkurat motsatt erfaring. Nettbutikk og butikk hadde STOR differanse på et objektiv. Fikk ikke nettpris i butikk og dro derfor til Fotovideo og kjøpte objektivet isteden.

Lenke til kommentar

Vurderer nesten å plukke med meg ett E-300, er fortsatt ett kamera som tar knakende fine bilder, Samt ett ekstra batteri skader jo aldri :p

 

Er dog mere spent på om det blir noen gode tilbud på Olympus optikk da....

Tror du skal være tidlig ute og ha rimelig spisse albuer for å få tak i det ene eksemplaret av e-300.

 

Poeng, men har da fri fra jobb imorge, så istedet for å sove til 12 så kan jeg jo troppe opp ved åpning, men er da ikke SÅ viktig :cool: , Regner vel egentlig med at den er borte, samt ingen tilbud på Oly optikk, så jeg ender sikkert opp med nok ett minnekort :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...