Gå til innhold

Konkurranse: Tegnet seg til topps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay tusen takk!!!!! IP! T_T Må si jeg har dårlig samvittighet for alle de andre som også sendte inn bidrag, da. Var kjempe fine ideer og tegninger dere sendte inn også! :D

 

Ip, :blush: flaut å stå foran kamera... Stresset ekstremt mye :ohmy: Men det er sikkert tydelig både på bildene også :blink:

 

Menne tusen takk da!! :yes:

 

Har veldig lyst til å vidreutvikle dette på 3D design linja der borte nå ^_^

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

Gratulerer Lill, men jeg synes denne konkurransen var for rigget. Synes det er ekstremt urettferdig at de med best skills i å tegne skal gå av med seieren. Alle skulle ha hatt lik sjans, og ideen skulle vinne, ikke hvor flink en person er til å tegne.

 

 

Note: jeg var ikke med i konkurransen :)

Lenke til kommentar

iNeo. For å gi deg svar på din kommentar. Jeg kan nevne at Lill-Beate var allerede blant toppkandidatene før tegningene kom inn fordi ideen var orginal og annerledes. Første premien i denne konkurransen var et år på et designstudie og derfor så vi også for oss at det var en stor fordel at vinneren hadde artistiske evner.

Lenke til kommentar

Ser ikke på det som noe negativt at vinneren utviser gode og relevante egenskaper, det må da bare være en fin pluss? :)

 

Gratulerer så mye, får håpe du tar vare på muligheten. Bra å se en slik entusiasme, det håper jeg smitter over i eventuelle sluttprodukt.

Lenke til kommentar

iNeo: I filmverdenen finnes det knapt noe som er originalt. Alt er inspirert av "noe". Det er derfor utførelsen som teller desidert mest, og er selve kilden til hva vi gjerne kan kalle kreativitet. Og det har Aeris fått fram så det holder. Kjempefint arbeid og du gjorde det meget godt på intervju. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...