Gå til innhold

Elementalisten inntar Guild Wars 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gleda meg til gw2, men om de går bort ifra pvp-fokuset har jeg ingen interesse i spillet. Det med at du har 5 skills fra items og 5 fra klasser er litt spennende, men kan være problematisk mtp på det at man gjerne skal kunne lage en pvp-karakter på 2 min med akkurat det gearet og de skillene man trenger. Though, om det er 5 forskjellige armordeler og hver gir en skill og ikke noen annen bonus bør det kunne gjennomføres.

 

Guildwars er vel det mest taktiske og beste pvp-rollespillet jeg har spilt, ingenting i sjangeren kan sammenlignes. Så lenge jeg ikke blir tvunget til å farme masse for å få bra nok gear til å konkurrere kan det bli bra ;)

Lenke til kommentar

Endelig noen nyheter. Definitivt det MMO spillet som jeg ser mest frem til. GW er fremdeles det morsomste MMO spillet jeg har spilt. Jeg priser meg lykkelig for at de holder seg til et begrenset antall skills aktivert på engang. Dette var noe av det som virkelig gjorde GW til et fantastisk spill, med uendelig mange taktiske tilnærminger.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Guild Wars en gang for lenge siden, kjøpte Collectors Edition for 125kr med 200siders GameGuide :D. Ble level 20 med 3 karakterer og jeg likte det bedre en WoW for 2 grunner, gratis og det var bedre grafikk :)

 

Så ser ikke bortifra jeg skaffer dette når det kommer ut til monsterpcen jeg skal få innen 8-10 dager :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...