Gå til innhold

Lekkede bilder av Android 2.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Skal aldri ha Htc igjen.

Hvorfor ikke?

Fordi at HTC ikke har levert en eneste ROM-oppdatering til Hero siden en gang i september, istedet pusher de på med nye mobiler og nye OS, og omtrent tvinger oss til og kjøpe nye mobiler.

Som en så fint sa på et annet forum: "Vedder på at Htc kun har en person på utvikle oppdateringer til Hero".

Lenke til kommentar

Skal aldri ha Htc igjen.

Hvorfor ikke?

Fordi at HTC ikke har levert en eneste ROM-oppdatering til Hero siden en gang i september, istedet pusher de på med nye mobiler og nye OS, og omtrent tvinger oss til og kjøpe nye mobiler.

Som en så fint sa på et annet forum: "Vedder på at Htc kun har en person på utvikle oppdateringer til Hero".

 

Jeg har HTC Hero, men har enda ikke installert noen oppdatering. Synes mobilen funker helt fint, kanskje litt treg av og til. Hvilken forskjell vil oppdateringen gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Din baby. Root og fiks en 2.1 ROM. Å gå utover stock er jo litt av greia med android.

 

Forfatter: 4chan? hehehe. BTW autooppdateringer ligger også i 2.1

Kjøper ikke et produkt for at jeg omtrent må lage oppdateringene selv, blir som at du må ta bilservicene selv siden ikke billeverandøren ikek gidder.

Lenke til kommentar

Din baby. Root og fiks en 2.1 ROM. Å gå utover stock er jo litt av greia med android.

 

Forfatter: 4chan? hehehe. BTW autooppdateringer ligger også i 2.1

Kjøper ikke et produkt for at jeg omtrent må lage oppdateringene selv, blir som at du må ta bilservicene selv siden ikke billeverandøren ikek gidder.

Forskjellen er at du må betale for bilservice, disse oppdateringene som eventuelt kommer er vel gratis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Din baby. Root og fiks en 2.1 ROM. Å gå utover stock er jo litt av greia med android.

 

Forfatter: 4chan? hehehe. BTW autooppdateringer ligger også i 2.1

Kjøper ikke et produkt for at jeg omtrent må lage oppdateringene selv, blir som at du må ta bilservicene selv siden ikke billeverandøren ikek gidder.

Forskjellen er at du må betale for bilservice, disse oppdateringene som eventuelt kommer er vel gratis.

Ok bokstaveligper, vist noe ikke er optimalt på den nye bilen din og produsenten lover og rette det opp på alle gjeldene modeller, men det skjer ingenting. Hadde du da tatt hendene fatt og brukt din egen tid og lappa sammen noe "jalla" greier og ordnet opp selv?

 

Og, ja, det er mye som ikke er optimalt på Hero.

Lenke til kommentar

hmpf, og 2.1 til Htc Hero blir utsatt.

Skal aldri ha Htc igjen.

 

Hvem vil du heller kjøpe fra som leverer oppdateringer til Android med en gang?

 

Samsung? Da kan jeg isåfall fortelle deg at de har en haug med brukere som er dritsure på at Galaxy ikke blir oppgrader, og det er snakk om stock android, altså lite eller ingen tilpasning nødvendig. Galaxy Spica får oppdatering i disse dager, men det er også stock android (mer eller mindre) og krever heller ingen særlig tilpasning...

 

SE? Hører det er mange som er fornøyd med at de lanserer en telefon maaange mnd etter at Android 2.1 var tilgjengelig, og melder om at den først blir oppdatert til 2.X tidligst september...

 

Opplys meg gjerne om hvilke andre produsenter som er flinkere til dette?

 

Nå kan det også nevnes at HTC har levert oppgraderinger til Magic, og så vidt jeg vet også til Tattoo. At de har forbedringspotensiale er det ingen tvil om, men det er jo ikke akkurat noen av konkurrentene som pusher dem til å gjøre en bedre jobb.

 

Så får vi se hvor kjappe Google er til å oppdatere Nexus One når 2.2 blir tilgjengelig, _det_ bør hvertfall ikke ta lang tid.

 

/Espen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

hmpf, og 2.1 til Htc Hero blir utsatt.

Skal aldri ha Htc igjen.

Opplys meg gjerne om hvilke andre produsenter som er flinkere til dette?

Trodde aldri jeg skulle si det, men Apple leverer iallefall mer komplett produkter om ikke oppdateringene kommer for ofte + hotfixes.

Samt Blackberry.

Mener at at det ikke er for langt imellom oppdateringen på Symbian baserte mobiler heller.

 

Dessuten er det noe med og pushe ut nye mobiler hele tiden med nyeste OS, men sånn ca. samme speccs bare annerledes design, for å nettopp og selge mer. Virker ut for meg som HTC tenker max profitt med engang og ikke ser på den langsiktige tapet av og holde på sånn.

 

Sier bare at jeg er skuffet over HTC som annonserte Hero som det nye flaggskipet tilbake i sommer, hadde forventet mer oppfølging av produkt som lå øverst i HTC hylla.

Lenke til kommentar

Din baby. Root og fiks en 2.1 ROM. Å gå utover stock er jo litt av greia med android.

 

Forfatter: 4chan? hehehe. BTW autooppdateringer ligger også i 2.1

ahaha må si meg enig med Decaux her.. kjører android 2.1 på touch pro2'n min av og til da ikke wifi'n er helt stabil samt ingen lyd når telefonen ringer men dog.. kan da umulig være vanskelig å sette på en xda rom eller lignende..

Lenke til kommentar

Litt enig med alle parter her, men mest med HenrikPC.

 

Har selv rootet telefonen og lagt inn CDMA porten (a2.1), og det fungerer ganske flott. Men at HTC ikke klarer å lage en stock 2.1 ROM til Hero er rett og slett utilgivelig.

 

De som mener at folk syter og klager og ikke rooter telefonen sin er egentlig ganske tette, dette med tanke på at du faktisk bryter garantien når du gjør dette, og det skal ikke være nødvendig å gjøre for å bli fornøyd med et produkt.

 

HTC skulle ha gitt ut oppdateringer for Hero for lenge siden, og en stock Hero ROM er nok mye bedre enn alle 2.1 porter som ligger der ute, uansett f hva folk som Decaux mener...

Lenke til kommentar

Litt enig med alle parter her, men mest med HenrikPC.

 

Har selv rootet telefonen og lagt inn CDMA porten (a2.1), og det fungerer ganske flott. Men at HTC ikke klarer å lage en stock 2.1 ROM til Hero er rett og slett utilgivelig.

 

De som mener at folk syter og klager og ikke rooter telefonen sin er egentlig ganske tette, dette med tanke på at du faktisk bryter garantien når du gjør dette, og det skal ikke være nødvendig å gjøre for å bli fornøyd med et produkt.

 

HTC skulle ha gitt ut oppdateringer for Hero for lenge siden, og en stock Hero ROM er nok mye bedre enn alle 2.1 porter som ligger der ute, uansett f hva folk som Decaux mener...

Er enig med dere alle på en måte, men HTC ikke gi ut oppdateringer.. Har HTC med winmo og har bare fått en liten oppgradering til Sense 2.5 men ikke OS 23xxx f.eks og ikke får jeg wp 7, men bruker customrom så kunne ikke brydd meg mindre.. han som cooker rom'ene til min kommer med oppgradering ca hver 4je dag, er det bedre å måtte knote med å sette opp telefonen en gang i måneden eller hver fjerde dag som jeg gjør?? Men synes det alltid er flott med oppgraderinger, men det er tross alt en del som omtrent har 0peil på telefoner som kjøper en telefon som virker og ikke vet hva firmware er og aldri kommer til å oppdatere telefonen sin.. hva garanti angår sinnadyret så er det ikke verre enn å flashe tilbake til original rom så er jo garantien fortsatt like gyldig?? eller hvis telefonen dør helt så har de jo heller ikke mulighet til å finne ut at du har hatt customrom.. Du sa også dette; "det skal ikke være nødvendig å gjøre for å bli fornøyd med et produkt." med andre ord så var ikke telefonen helt det du ville ha?? hva hvis det ikke var noen android 2.1 hva skulle man gjort da?? men dette er kun mine tanker og meninger, men i kort og godt ja det er alltid fint med oppdateringer, men kort og godt man må ha tålmodighet det kommer når det kommer..

Lenke til kommentar

Litt enig med alle parter her, men mest med HenrikPC.

 

Har selv rootet telefonen og lagt inn CDMA porten (a2.1), og det fungerer ganske flott. Men at HTC ikke klarer å lage en stock 2.1 ROM til Hero er rett og slett utilgivelig.

 

De som mener at folk syter og klager og ikke rooter telefonen sin er egentlig ganske tette, dette med tanke på at du faktisk bryter garantien når du gjør dette, og det skal ikke være nødvendig å gjøre for å bli fornøyd med et produkt.

 

HTC skulle ha gitt ut oppdateringer for Hero for lenge siden, og en stock Hero ROM er nok mye bedre enn alle 2.1 porter som ligger der ute, uansett f hva folk som Decaux mener...

 

Grunnen er jo at HTC Hero er solgt og markedsført som en telefon med Sense. Greit nok at teknisk oppegående personer skjønner, og kan ha glede av at HTC tilgjengeliggjør stockoppgraderinger til sine telefoner, men mannen i gata ville blitt rimelig forbanna hvis han oppgraderte Heroen sin og fikk en telefon som var totalt annerledes enn det han hadde i utgangspunktet...

 

/Espen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

hva hvis det ikke var noen android 2.1 hva skulle man gjort da?? men dette er kun mine tanker og meninger, men i kort og godt ja det er alltid fint med oppdateringer, men kort og godt man må ha tålmodighet det kommer når det kommer..

Mye rett i det du sier, men husk at HTC leverer ikke Android OS, det er det google som gjør. Syns bare HTC driter seg ut når de ikke leverer offsiell ROM oppdateringer når oppdateringene fra Google er rett der.

Hadde HTC følgt opp diverse mobiler bedre, hadde custom ROM's våre mindre aktuelt og alle hadde ikke snakket om det som et "must".

Nå er det jo omtrent tilstander som tvinger mannen i gata til og ty til custom ROM's, noe som blir for dumt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...