Gå til innhold

Konkurranse: Konkurransen tetter seg til


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay takk ^^

 

:) Det er en slags blanding av zoo spill (mate de, avle de og slikt) og ja du kan vel kalle det "strategi-managing" for den delen der du sender undersåttene dine ut.

 

Lagde en egen side til denne konkurransen, vet ikke om det som står der hjelper noe i forståelse X_X jeg er ikke den flinkeste i gramatikk og setnignsoppbygging...lol

 

http://lemonraid.net/Lill/story.htm

 

flere illustrasjoner:

http://lemonraid.net/Lill/index.html

 

 

Blitt så oppslukt i dette at jeg har begynnt å tegne på bussen hver dag og på prosjektet lol :blink:

 

 

EDIT: :D har prøvd det spillet (Beyond good and evil) Det var artig! Hehe, husker jeg tenkte at jeg skulle ønske det bare var fotografering av dyr og mindere fighting hehe XD

Endret av Aeris
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Veldig imponerende tegninger, jeg tør si de er det beste jeg har sett i konkurangsen så langt.

 

Jeg er veldig spent å se om jeg er en av de to gjenstående finalistene. Føler jeg har et ganske solid konsept, men tegningene mine er ikke i nærheten av nivået på Aeris tegninger.

Lenke til kommentar

Dette her virker veldig gjennomtenkt og ikke minst gjennomførbart. Mye konkret og man får vite hvordan spillet er bygd opp. Her mener jeg de andre bidragene har veldig mye å gå på. Eneste kritikkverdige er at konseptet kanskje prøver på litt for mye.

 

Uansett! Lett vinner om ikke noen av de kommende bidragene overasker veldig.

Lenke til kommentar

Ih! tusen takk :D kjempe snillt!

 

De andre var flinke og da, slik som Lars sa så kutter de jo litt, så kanskje vi kan opprette et thread i forumet der folk kan poste hele teksten, og eventuelt bilder som ikke kom med? Hadde iallefall likt å kunne lest og sett mer av de andre innleveringene. :yes:

 

Jeg er veldig spent å se om jeg er en av de to gjenstående finalistene. Føler jeg har et ganske solid konsept

håper å kunne få sjekket ut konseptet ditt! :yes:

Og.. ja samme her, veldig spendt på de to siste.

 

 

Eneste kritikkverdige er at konseptet kanskje prøver på litt for mye.

 

Hehe, litt enig der XD Men, orginal-ideen var værre hehe. Egentlig skulle du selv ut å jakte etter ressurser og slikt og at dyra du trente kunne bli allierte XD, og spillestilen skulle da enten være som chrono trigger eller Final fantasy Tactics lol. Men, skippa det for da ble det ennå mer komplisert XD haha.

 

Har denne personen spilt Golden Sun?

Bittelitt faktisk! likte å samle de små dyra du brukte til magi, og sjekke ut bra kombinasjoner, og bruke de egenskapene utenfor battelen også ^^ (om jeg ikke blander sammen med et anna spill). Har ikke fått fullført det da, for jeg tok en pause en gang, og nå aner jeg ikke hvor jeg skal gå hen på kartet hehe. XD

(må få spillt det spillet ferdig engang)

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

:D yay, takk Yuff!

 

Etter at bilen min døde dagen etter påske, har det blitt en del buss-sketcher på vei til og fra jobb. Slenger noen linker til de her, for de som er interessert.

 

PS: Vet disse er ikke med i avgjørelsen/oppgaven. Er bare jeg som ble litt revet med etter oppgaven var innlevert også, hehe.

 

dd1.jpg

dd2.jpg

dd3.jpg

dd4.jpg

dd5.jpg

dd6.jpg

dd7.jpg

dd8.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...