Gå til innhold

Piratene får skylda (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billioner av yen? Jaha.. Direkte oversettelse fra artikkelen, eller?

 

Det der var en liten leif. Jeg er personlig ekstremt rotete når det gjelder millioner og milliarder, men det skulle ha stått trillioner av yen. Skal få dette rettet.

 

Billion er jo det engelske ordet for milliard, så vidt jeg har forstått.

"Tallet" er forresten noe Nintendo selv har trukket frem, og antakelig bare omtrentlig.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Når jeg fikk med DS (rett etter den kom ut) kjøpte jeg 4 spill og kjøpte ikke noe på godt over et år, men så oppdaget jeg R4. Tørket støv av den og lastet ned masse spill. Ville kanskje KJØPT 2-3 etterpå hvis det ikke var for R4

 

Nesten det samme med Wii forresten, bare at jeg laster ned mange mindre kjente titler, og kjøper de jeg ville kjøpt uten mod.

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Nå skal det nevnes at jeg og flere synes kvaliteten på nyere spill har gått ned.

For eksempel har jeg i den siste tiden gravd fram DOSBox og spillt en god del eldre spill, alt for mange kommer aldri i NÆRHETEN av hva de gamle spillene presterte på gameplay og stabilitet, grafikken har blitt bedre men resten ser ikke ute til å hatt noen nevneverdig fremgang og gutta synes at piratene er perfekte å skylde på.

 

Men nå har de altså fått sine dører slått ned, på tide at de lærer, men konkurser er jo greie måter å la de lære på.

Lenke til kommentar

Her i huset har vi 2 DSer og har aldri benyttet den slags. I vennekretsen til dattern har omtrent alle DS og ingen benytter slikt.

 

Min mening er et DS spillene er altfor dyre. Vesentlig mer avanserte PC spill koster bare halvparten av DS spill. Nintendos priser er latterlige.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

DS spillene skulle våre biligere! Ofte koste dei meir en Pc, xbox og ps3 spill!

 

Har kjøpt eit par spill gjennomtidene på DS. Men det er spill som er verd pengene! Ellers er da R4 brikken!

 

Vil si at de fleste Mario spillene, Zelda, Phoenix Wright/Appollo Justice og Contra er verdt pengene!

 

Men hadde aldri oppdaget Contra og Phoenix/Appollo uten R4 :thumbup:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Billioner av yen? Jaha.. Direkte oversettelse fra artikkelen, eller?

 

Det der var en liten leif. Jeg er personlig ekstremt rotete når det gjelder millioner og milliarder, men det skulle ha stått trillioner av yen. Skal få dette rettet.

 

Billion er jo det engelske ordet for milliard, så vidt jeg har forstått.

"Tallet" er forresten noe Nintendo selv har trukket frem, og antakelig bare omtrentlig.

Nei, vet ikke hva det korrekte tallet er jeg. Billioner kan jo være riktig for alt jeg vet. 100 yen koster 6,50 NOK iflg Norge Bank. Så en billion YEN blir vel da 65 milliarder NOK. Litt urealistisk spør du meg, men.

Lenke til kommentar

DS spillene skulle våre biligere! Ofte koste dei meir en Pc, xbox og ps3 spill!

 

Har kjøpt eit par spill gjennomtidene på DS. Men det er spill som er verd pengene! Ellers er da R4 brikken!

 

Hæ? Hvor da? Alle DS spillene jeg har sett i butikkene koster 2-300Kr. Har aldri sett en DS som koster 599Kr, som PS3 og 360 koster.

Lenke til kommentar

Vil si at de fleste Mario spillene, Zelda, Phoenix Wright/Appollo Justice og Contra er verdt pengene!

 

Men hadde aldri oppdaget Contra og Phoenix/Appollo uten R4 :thumbup:

 

Må si meg enig der. Mangen av spill ville våre ukjent for meg uten R4

 

DS spillene skulle våre biligere! Ofte koste dei meir en Pc, xbox og ps3 spill!

 

Har kjøpt eit par spill gjennomtidene på DS. Men det er spill som er verd pengene! Ellers er da R4 brikken!

 

Hæ? Hvor da? Alle DS spillene jeg har sett i butikkene koster 2-300Kr. Har aldri sett en DS som koster 599Kr, som PS3 og 360 koster.

 

Spørst kor man handler, her på Voss koster det 599kr. Vist eg reise til Bergen er det normalt over 400kr menst butikker som Gamestop osv. Har ofte litt eldre titler til 349 eller biligere.

Lenke til kommentar

DS spill er altfor dyre ift. kvalitet og målgruppe. Jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at et DS spill koster like mye å utvikle som topptitler til PC etc.

 

http://www.platekompaniet.no/spill.aspx/NINTENDO_DS?65

 

Det er heller ingen ukjent sak at Nintendo holder et kunstig høyt prisnivå noe de selv har innrømmet ift. Wii.

 

I tillegg er DS konsollene svindyre og selv den 4 år gamle DS Lite koster 1400,-. Skal du ha en litt nyere konsoll som DSi må du opp i 1900,-. XL har jeg ikke engang giddet å sjekke, det blir bare en pixelfest med så stor skjerm ift. oppløsning på spillene.

 

Her forstår jeg at folk piratkopierer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hæ? Hvor da? Alle DS spillene jeg har sett i butikkene koster 2-300Kr. Har aldri sett en DS som koster 599Kr, som PS3 og 360 koster.

 

Hvilke butikker er det du ser i da? Ikke denne, åpenbart.

 

En enorm fordel med juksekortene er at man har muligheten til å ha flere spill på samme minnebrikke. Samme greia som med PSP-heimebrygg sånn sett, gidder ikke dra på UMDs og DS-kort.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...