Gå til innhold

Kompakt ultrazoom for feinschmeckeren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen skremmende pris sammenlignet med Panasonic TZ10, men nå synes jeg ikke at noen av de hadde særlig gode priser til å være kompaktkamera.

 

50 megapiksler per kvadratcentimeter av sensoren :scared:

Hva tenkte Leica på når de valgte å ta utgangspunkt i et kamera med så liten sensor?

 

Med unntak av telefoner er vel dette noe av de fysisk minste pikslene som finnes på markedet. Det kan jo ikke være særlig heldig for hverken ISO-ytelse, skarphet eller dynamisk område.

Lenke til kommentar

50 megapiksler per kvadratcentimeter av sensoren :scared:

Hva tenkte Leica på når de valgte å ta utgangspunkt i et kamera med så liten sensor?

 

- Jippi! Et lite strøk maling og et rødt klistremerke, så ser det ut som om vi fortsatt leverer framtidsrettede digitale kompaktkamera!

 

Utviklingen er trist, men hva mer kan vi gjøre enn å kjøpe politisk og la journalistene ta seg av tilbakemeldingene i form av tekniske analyser og kommentarer?

 

Jeg liker hva de har kommet opp med som demonstrasjon av GPS-funksjonaliteten, da det er i samme bane som jeg sitter og fikler med for bruk på egen hjemmeside.

Lenke til kommentar

Leica har lenge tatt utgangspunkt i Panasonic sine modeller og kommet med sine varianter over tema. Så dette er ikke noe nytt ...

 

Det finnes alltid noen som er mer interssert i rød ring på kamera enn sluttresultatet.

 

Feil tråd?

jeg vet en plass den kommentaren hadde passet bedre.

Veldig feil tråd. Me fix.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...