Gå til innhold

- Vi vil ha tilbake telefonen vår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis denne saken faktisk er sann synes jeg synd på vedkommende som må tilbakelevere telefonen. Blir mest sannsynlig møtt av fire-fem dresskledde menn med mørke solbriller, og ingen ser ham noensinne igjen :ph34r:

 

Forresten, en post et par timer senere fra Ive: "It's a joke, people. Move along."

Lenke til kommentar
Hvis denne saken faktisk er sann synes jeg synd på vedkommende som må tilbakelevere telefonen. Blir mest sannsynlig møtt av fire-fem dresskledde menn med mørke solbriller, og ingen ser ham noensinne igjen :ph34r:
Jeg tror jeg hadde gjort det med et stort glis rundt munnen, vel vitende om at jeg egenhendig hadde tvunget Apple til å innrømme tabben.
Lenke til kommentar

Dette er enten eit planlagt stunt eller så er det grov uforstand av den appleansatte som gjekk på fylla med ein prototype av eit ulansert produkt. Vil nesten tru at eit selskap som Apple har strenge restriksjonar for kven som har lov å ta produkter og informasjon med seg ut av bedrifta. I alle fall med tanke på risikoen for industrispionasje.

Lenke til kommentar

Om det er en ting Mr. Jobs og firmaet kan, så er det reklame. Den beste formen for reklame er den man får på forsidene av avisene. Gratis. Og det er de meget dyktig på.

 

Tviler sterkt på at noen i ville være dumme nok til å ta prototypen til et Epleprodukt med på en fuktig kveld på byen. Bare det at det er Gizmo som endte opp med den burde få en bjelle eller to til å ringe.

Lenke til kommentar

Med alt av rykter og prat som har vært tidligere om Apples involvering i spredning av rykter rundt egne produkter er det forsåvidt på sin plass å spørre seg om det kan være "dosering" fra Jobs & kompani igjen.

 

Likevel virker jo denne saken svært annerledes enn tidligere rykter. Normalen er jo fuzzy bilder og usikre spesifikasjonslekkasjer. Som f.eks. før Iphone 3GS - da det ble spekulert i om kanskje Iphone ville få 32 GB lagring...

 

Her snakker vi om knivskarpe bilder og video av komplett produkt med eplelogo på innsiden og utsiden.

 

Dessuten er det litt lenge til 22. juni. "Apple" pleier jo å dosere informasjon gradvis ut over frem mot lansering. Dersom dette er Iphone 4G er det ikke mye informasjon igjen å dosere. Hva skal Apple holde teknopressen opptatt med i to måneder dersom alt allerede er kjent?

 

Dersom Apple står bak denne lekkasjen selv har jeg problemer med å se mange andre strategier enn den HTC kjørte for en tid tilbake. Oooops... vi kom visst i skade for å fortelle om strategien vår - før det en god tid senere viste seg å være noe helt annet de holdt på med.

 

Slike falske spor kalles ofte "red herrings" - og dersom "Iphone 4G" er en slik, er den en av de mer gjennomførte røde sildene jeg har sett.. :)

Lenke til kommentar

Nettopp. Denne "informasjonslekasjen" er veldig forskjellig fra tidligere lekasjer, og vi ser jo allerede nå at alle medier kaster seg over den uhemmet. Dette blir nok veldig godt stoff å skrive artikler om de neste ukene, og deretter kan Apple begynne å gi pekepinner på hva som egentlig kommer med osv.

Lenke til kommentar

cmyrland: Ja, flere har kommentert at det virker særdeles usannsynlig at Apple vil slippe et produkt uten sømløse kanter. Det er jeg forsåvidt enig i.

 

Men dersom dette faktisk er en prototyp kan det jo være at de bare har puttet den i et firkantet kabinett fordi det var det de hadde å putte den i. Utseendet spiller vel ikke så stor rolle om man kun tester programvare f.eks.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...