Gå til innhold

Test: Ace of Sweden Edge 3200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt den musen en stund nå, tenkte jeg kunne liste opp det jeg har funnet som negativt til nå.

-Knappene ved tommelen er litt små, pluss at det er en kant der som er en smule irriterende til tider.

-Pass på å ikke ha fettete fingrer når du spiller med denne musa, da tommelen har lett for å glippe på gummien der.

 

Ellers vil jeg påstå resten er positivt.

 

Den minner litt om det fine skallet på g9, bare litt grovere. Det positive her er at det flasser ikke av etter 2 dager.

Det er lys på den, bak under håndleddet og forran på sidene(2 små runde). Om ønskelig kan du jo skru av lyset. Kan kanskje legge til at lyset er ikke på konstant, det pulserer sakte :p

 

Forresten, føttene under er av keramikk, ikke plast/gummi greie som vanlig. De er fortsatt speilblanke hos meg :p

 

 

Btw, en liten ting jeg vil si ifra om hvis noen skal kjøpe, kjøp en musematte som kun har 1 farge.

Kjøpte musa sammen med en musematte fra roccat, og jeg måtte gå tilbake dagen etter for å bytte pga den sluttet å virke når den gikk fra blå til svart farge.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Denne så bra ut den, men syns den er alt for lett. En kamerat har den og den kan jo nesten ikke ligge på skriveborde uten at den sklir pga. ledningen. Det skulle veid dobbelt så mye så hadde den hvert perfekt! :D

 

Kanskje han liker å ha den lett.

 

Jeg har 4 vekter i, og synes det passer akkurat for meg.

 

Så feil på vekta. Denne har egentlig en perfekt vekt, men synd den slir så lett.

Lenke til kommentar

Kunne aldri kjøpt en mus som het Ozone Smog... Og de er heller ikke helt like.. og hvor får du at den er billigere??

 

Bruker forøvrig det ekstragrepet som fulgte med for best posisjon til lillefingern :thumbup: ...

 

De er jo faktisk helt like, bare at den ozone musa har røde knapper istedenfor gråe som Ace musa har. Pluss den har en rød logo der det står EDGE 3200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...