Gå til innhold

Anmeldelse: Splinter Cell: Conviction (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig vil jeg påstå at Splinter Cell er det beste spillet innenfor sjangeren. Det er et spill jeg har vokst opp med! Conviction har jeg spent ventet lenge på, og denne artikkelen gjør det bare mer spennende. 15 dager igjen!

 

Flott skrevet. :)

14 dager mener du? Kommer jo den 29. i Skandinavia :)

Lenke til kommentar

Jeg hatet dette spillet. Gadd ikke mer cirka halvveis.

 

De laser greiene og idiotiske checkpointene fikk meg nesten til å kaste kontrolleren i veggen etter å ha dauet en 9-10 ganger og så må man spille masse om igjen bare for å i det hele tatt komme til den helvetes laser driten igjen.

 

Skytinga var også heller dårlige greier. Hadde ikke dette spillet hett Splinter Cell, men vært et ukjent spill så hadde det fått mye dårligere krikikker overalt.

Lenke til kommentar

Om jeg tolker deg rett så sier du at det er dårlig pga. du suger?

 

Ja, jeg suger selvsagt. Kan ikke være idiotisk spill design... Hvem elsker ikke å spille langt tilbake om igjen hver gang man dauer...

 

Til og med anmeldelsen her nevner det jo. Kvalitetsmessig så ligger spillet på nivå med Army of two og lignende. Selv middels spill som Bourne og Dark Sector var bedre.

 

Eurogamer ga det 7, noe jeg er langt mer enig i enn 9. Ikke vil jeg tro dette spillet tilfredstiller gamle splinter cell fans heller.

Endret av Perborten
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...