Gå til innhold

Nytt liv for gammel kjenning (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guybrush Threepwood: How much wood could a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Woodchuck: A woodchuck could chuck no amount of wood since a woodchuck couldn't chuck wood.

Guybrush Threepwood: But if a woodchuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a woodchuck chuck?

Woodchuck: Even if a woodchuck could chuck wood, and even if a woodchuck would chuck wood, should a woodchuck chuck wood?

Guybrush Threepwood: A woodchuck should chuck if a woodchuck could chuck wood, as long as a woodchuck would chuck wood.

Woodchuck: Oh, shut up!

 

 

:new_woot:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Remaken av Monkey 2 er flott.

 

Monkey 3 fikk jeg ikke noe forhold til, målestokken på dette er hva jeg husker. Husket så mye fra Monkey2 at jeg bare har trengt å gløtte i Walkthrough 2 ganger, merklige er at jeg husker at jeg satt fast på de samme stedene da spillet kom ut. Tror jeg knapt har spillt 2 timer og er på slutten.

 

Monkey 3 husker jeg ikke handlingen på, så gjordet tydligvis ikke særlig inntrykk, av bilder ser det også ut som det var da det ble litt Telltale Ish, liker ikke helt den stilen men er greit nok. Remake Stilen i Monkey 2 er bra og holdt seg veldig tro orginalen også.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...