Gå til innhold

Utfordrer Zelda på grafikk (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Monster Hunter Tri setter ny standard på Wii.

Leste ikke artikelen engang men satte avgårde rett til torrentz.com, for å finne ut av at det fortsatt kun ligger ute på japansk.

 

Monster Hunter er definitivt det beste spillet jeg spilte på PS2, og kan ikke vente til Tri er ute.

Lenke til kommentar
Monster Hunter Tri setter ny standard på Wii.

Leste ikke artikelen engang men satte avgårde rett til torrentz.com, for å finne ut av at det fortsatt kun ligger ute på japansk.

Monster Hunter er definitivt det beste spillet jeg spilte på PS2, og kan ikke vente til Tri er ute.

Det er her jeg ble engasjert.

Piratkopierer du alle spillene dine i steden for å kjøpe? Er det ikke bedre å kjøpe gradvis enn å klappe på diskene dine og smile?

Hvordan tror du spill i fremtiden skal bli finansiert om man bare laster ned?

Det beste er å kjøpe når man har råd og heller kopiere sikkerhetskopier. Da går ting den riktige veien forutsatt at de sikkerhetskopiene er ment for deg.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Monster Hunter Tri setter ny standard på Wii.

Leste ikke artikelen engang men satte avgårde rett til torrentz.com, for å finne ut av at det fortsatt kun ligger ute på japansk.

Monster Hunter er definitivt det beste spillet jeg spilte på PS2, og kan ikke vente til Tri er ute.

Det er her jeg ble engasjert.

Piratkopierer du alle spillene dine i steden for å kjøpe? Er det ikke bedre å kjøpe gradvis enn å klappe på diskene dine og smile?

Hvordan tror du spill i fremtiden skal bli finansiert om man bare laster ned?

Det beste er å kjøpe når man har råd og heller kopiere sikkerhetskopier. Da går ting den riktige veien forutsatt at de sikkerhetskopiene er ment for deg.

 

Piratkopierer du musikken "din"?

Piratkopierer du filmene "dine"?

Lenke til kommentar

Jeg installerte akkurat en nyinnkjøpt versjon av "Crysis Maximum Edition" som inneholder alle 3 utgaver.

 

Det tok ekstremt lang tid bare å installere Crysis Warhead pga. noe DRM skit mot DVD plata og på slutten kom det opp en diger SecuROM skjerm. Man føler seg dårlig behandlet som betalende kunde.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Zelda "something princess på erten" tittelen på Wii var en elendig portet gamecube utgave som var så dårlig grafisk sett at jeg ikke orket å spille den.

 

Grafikken var så elendig at selv billige Wii titler var et nytelse i forhold.

 

Så det er jaggu på tide at Nintendo skjerper seg og gir ut en forholdsvis grei Zelda tittel på Wii.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Når ble grafikk ensbetydende med et godt spill?

 

Morro å ha god grafikk, men fokuset burde jo ligge på spillbarhet og historie noe AC1 er et bevis på nydelig grafikk men ræva spillbearhet/historie, viss de bare sikter på grafikk så skal ikke Zelda teamet ha noe å frykte.

 

Spørsmålet er vel heller hvem som påstår at grafikk er ensbetydene med et godt spill? Hvem er det du argumenterer imot?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...