Gå til innhold

Mobilras i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med Steffen Moss, jeg blir nesten flau over å se hva spesielt Nokia klarer i riste av seg, stusselige greier av et selskap som jeg likte og var stolt over tidligere...Virker som det er HTC som er kongen på haugen for tiden og for å si det sånn, det frister overhodet ikke å bytte ut min iPhone mot verken Nokia, Sony Ericsson eller LG:-)))))

 

 

Geir

Lenke til kommentar

Synes det kun er HTC som virkelig lanserer spennende telefoner i disse dager.

 

Det er også mitt inntrykk.Har hatt Nokia,Simens og Sony Ericsson mobiler opp i gjennom tidene men, i det siste har eg greit å tyne det meste ut av mine mobiler (mods av ulik art.) så utskiftningstakten har vært stabil på rundt 3 år i dette 10året. Men, når no min modifiserte SE K800iv ser ut til å snart ta kvelden så har eg faktisk begynnt å slikle litt på HTC Desire, men må få tak i eit eksemplar eg kan få testet litt ut (ikkje dummies).Håper ikkje skinnet bedrar da det gjorde det med ei eg vart introdusert for ein del år tilbake som hette akurat det.. :cry:

 

 

;)

 

Synest Nokia gjorde det bra på begynnelsen av 90-tallet,så tapte dei seg litt.På midten av 2000-tallet begynnte Sony Ericsson å få til noko,men etter 2006/2007 eller noko slikt begynnte dei å spy ut alt for mange like telefoner med samme formfaktor..Vart litt vel lite spennende..Så virket det som Nokia var på veg å krabbe seg oppover med mobiler eg synest var spennende men, nå heller eg mykje meir mot ein HTC-mobil.

 

Iphone har eg ALDRI vurdert ;)

Lenke til kommentar
Se på X10 da, gud for en nydelig telefon!

 

X10 er ingen dum sak, men jeg har aldri vært fan av SE, så den er jeg lite interessert i. Men dum, det er den ikke.

 

@Mr Hassan: Du kan jo ta en tur innom Elkjøp eller Expert. De pleier å ha demotelefoner ute, slik at man kan trykke på dem. Dette gjelder spesielt HTC slik jeg har fått med meg.

 

Eller du kan dra en litt frekk en, ved å få en kompis til å kjøpe den før deg, slik at du kan sjekke om den er bra eller ikke. Jeg skal innrømme at jeg selv har gjort dette et par ganger, og er ikke særlig stolt av det, hehe.

Lenke til kommentar

Tro meg, å gå fra SE K800 til Desire vil nok være en åpenbaring.

 

SE sin X10 kjører Android 1.6 og jeg ville aldri i livet turt å kjøpe den siden SE er kjent for å forsinke og forsinke. Android 2.2 er på trappene for Nexus One, så da kommer vel Desire hakk i hæl.

Lenke til kommentar

Ikke forstår jeg hva Nokia og SE tenker på. De mobilene der var triste og kjedelige. Knapt en original designidé mellom dem. Er faktisk nysgjerrig på hvilke brukere som vil ønske å ha en slik telefon...

Nokia er et stort gjesp på high-end delen av markedet for tiden, og fortjener kritikk for det.

 

Det er dog ingen vei utenom at mobiler til rundt tusenlappen og nedover er det som selger som mest i verden, og her er det ingen som kan hamle opp med Nokia. Nevnte 6700 Slide, 6303i Classic og 1616 ser ut til å gi masse for pengene i trygg og god innpakking, men nei, de kan ikke akkurat konkurrere med HTC Desire.

Lenke til kommentar

Se på X10 da, gud for en nydelig telefon!

 

Anbefaler deg å lese ITavisens test av X10 (Selv om ITavisen ikke er min favorittkilde). Redaksjonen sliter visst med batteriet, og de er tydligvis ikke de eneste utifra kommentarene. Jeg hadde holdt meg unna den. Slik jeg kjenner SE, så er de ikke direkte rask i avtrekkeren på oppdateringer, og siden X10 kjører 1.6, så vil jeg tro at en oppdatering til 2.1 eller senere versjoner vil komme svært sent, eller til og med... aldri.

Lenke til kommentar

Ikke forstår jeg hva Nokia og SE tenker på. De mobilene der var triste og kjedelige. Knapt en original designidé mellom dem. Er faktisk nysgjerrig på hvilke brukere som vil ønske å ha en slik telefon...

Nokia er et stort gjesp på high-end delen av markedet for tiden, og fortjener kritikk for det.

 

Det er dog ingen vei utenom at mobiler til rundt tusenlappen og nedover er det som selger som mest i verden, og her er det ingen som kan hamle opp med Nokia. Nevnte 6700 Slide, 6303i Classic og 1616 ser ut til å gi masse for pengene i trygg og god innpakking, men nei, de kan ikke akkurat konkurrere med HTC Desire.

 

 

Godt poeng. Jeg er nok litt for hengt opp i high-end delen av markedet, og vurderer egentlig ikke telefoner som er utenfor det. Skulle jeg kjøpt en "billig" telefon selv, hadde jeg nok fint gått for en Nokia med tradisjonelt design.

Endret av LordErik
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...