Gå til innhold

Vi snakker med plastermannen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, ser det for meg. Sikkert 500 av 5000 som ikke vasker seg på henda etter dobesøk. Gjerna går man på do før man spiser. De som ikke har vaska seg på henda rusler over til micron og klår utover døra. Nestemann da som tenker hygiene klår jo også på døra og sauser dette utover holditen sin. Namm, Namm...

Lenke til kommentar

Æsj, ser det for meg. Sikkert 500 av 5000 som ikke vasker seg på henda etter dobesøk. Gjerna går man på do før man spiser. De som ikke har vaska seg på henda rusler over til micron og klår utover døra. Nestemann da som tenker hygiene klår jo også på døra og sauser dette utover holditen sin. Namm, Namm...

 

Husker når jeg var på TG for mange år siden.. omtrent dette ble ropt opp over høyttaleranlegget: "Vi har nå byttet såpe på dametoalettet 3 ganger.. 0 ganger på herretoalettet, skjerp dere gutter"

 

Det var ca. 40 ganger så mange gutter som jenter der. :p

Lenke til kommentar

Det er derfor du bruker ermet på genseren til å åpne døra med, og gjerne også trykker på knappene gjennom ermet på genseren. Vanskeligere enn det er det ikke. Man trenger ikke være McGuyver for å komme unna sånt.

Ikke alle som bruker genser. :p

Da bruker du foten :cool:

Lenke til kommentar

Ser for meg mye diareer pga bare sukkerspising/drikking, lite soving i 5 dager, unger som ikke vasker seg på henda etterpå, og nekter å dusje i tillegg.

 

Jeg husker en episode fra The Gathering 1994, som da ble holdt i Rykkinnhallen, hvor et av toalettene som var i andre etasje ved siden av kafeen, var totalt oversprøytet av diare. Ikke bare over hele toalettet og gulvet rundt, men vasken ved siden var neddynket. Opp etter veggene også. Skulle ikke forundre meg om det var diare i taket! Så rett og slett ut som en flodhest hadde spredt ræva og sprutet rundt. Helt for jævlig.

 

Heldigvis var det ikke vi i Crusaders som vasket. Det var en ung vaskedame der. Stakkars kvinnfolk. Jeg snakket med hun etterpå, men hun tok det faktisk veldig greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...