Gå til innhold

Vi søker nyhetsskribenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk å kunne få dele alle de nyttige programmene jeg finner med hele verden a :dribble:

 

Personlig tror jeg hardware.no har tapt før de har begynt med å være først ute med noe, Norge er bare ikke stort nok til at det lar seg gjøre økonomisk.

 

Dog kan dere være både best og først på litt mer sære guider, nyttige tips og slike ting. Ting som gjør livet enklere for den generelle IT personen bak skjermen. Eller de nyheter som overrasker selv de mest oppdaterte av alle.

 

Personlig skulle jeg gjerne ha sett mer artikler om eksempelvis Opensoruce prosjekter, det er spennende da det finnes utrolig mange bra slike prosjekter der ute! (Tester, omtaler og nyheter blir da obligatorisk)

 

Men, jeg kan vel ikke klage når jeg selv ikke bidrar til ting :)

 

Just my 5 cent's.

Lenke til kommentar

Får se om jeg kanskje skriver en SSD guide da, basert på SSD-tråden men i artikkel format.

 

Om du føler at du har tid og overskudd, vil jeg anmode deg å gi gass! ;)

 

Jeg ville virkelig satt pris på om dekningen på et felt ble mer utfyllende. I stedet for 6 setninger om hvilke nye SSD-disker produsent X har lansert denne uken, sitter jo du i stor grad med kunnskapen til å virkelig fortelle oss ting i slike artikler. Noe det desverre begynner å bli lite av heromkring.

 

Ja til spesialiserte freelancere som kan lære oss ting!

Endret av Daysleeper
Lenke til kommentar

Jeg ser med interesse at hardware lagt valgt et bilde av den siste mac'en til å ledsage artikkelsen. Uten at jeg selv har prøvd den så tipper jeg den ikke kan gjøre halvparten av den en tilsvarende maskin av et annet merke kan, men at den alikelvel kommer til å få kritikker av typen: "Den beste dingsen ever, den overgår selv den verste hypen". Hvordan apple får det til, må gjerne en frilanser ta en kikk på

Lenke til kommentar

Håper det er noen ivrige Linux-sjeler der ute som kan tenke seg å skrive for Hardware, mangelen på Linux-artikler i det siste er litt trist :(

Enig.

 

Vi synes du var flink til å skrive om Linux, og vi savner deg, men du er kanskje altfor opptatt med studier til å fortsette?

 

For en stund siden hadde hardware.no en samleartikkel om Linux og slikt én gang pr. uke, på fredager var det vel, men den forsvant også ... Det var leit, fordi det var fint lesestoff i helgen! :(

 

Ellers er det flere dyktige folk som frekventerer dette forumet som burde vurdere å skrive litt artikler også. Jeg skal ikke nevne navn, men de skiller seg ut med velformulerte og kunnskapsrike innlegg med kildehenvisninger.

 

[...] hadde kanskje vært en idè å hatt folk til å fikse prisguide.no og bruktmarked.no.

Prisguiden trenger i hvertfall litt mer innsats fra ryddige folk. Den må stelles med, omtrent som en plante, ellers visner den og mister sin verdi. Utdaterte og feil opplysninger, samt brutte lenker, er drepen for en prisguide.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Håper det er noen ivrige Linux-sjeler der ute som kan tenke seg å skrive for Hardware, mangelen på Linux-artikler i det siste er litt trist :(

Enig.

 

Vi synes du var flink til å skrive om Linux, og vi savner deg, men du er kanskje altfor opptatt med studier til å fortsette?

 

For en stund siden hadde hardware.no en samleartikkel om Linux og slikt én gang pr. uke, på fredager var det vel, men den forsvant også ... Det var leit, fordi det var fint lesestoff i helgen! :(

 

Ellers er det flere dyktige folk som frekventerer dette forumet som burde vurdere å skrive litt artikler også. Jeg skal ikke nevne navn, men de skiller seg ut med velformulerte og kunnskapsrike innlegg med kildehenvisninger.

 

[...] hadde kanskje vært en idè å hatt folk til å fikse prisguide.no og bruktmarked.no.

Prisguiden trenger i hvertfall litt mer innsats fra ryddige folk. Den må stelles med, omtrent som en plante, ellers visner den og mister sin verdi. Utdaterte og feil opplysninger, samt brutte lenker, er drepen for en prisguide.

 

Neh, jobber som tekniker i forsvaret, som gir lite ekstra tid til skriblerier. Har sendt inn søknad til Hardware.no om jobb som fulltids-journalist nå så kan vel håpe. Selv om jeg ikke akkurat er utdannet journalist, vi får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...