Gå til innhold

Anmeldelse: Pokémon Heartgold og Soulsilver (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skal faktisk kjøpes ja, siden jeg ikke har fulgt med siden Gull / Sølv (da serien var på sitt beste). Blir kjekt å få de nyeste spillmekanismene som finnes i de nyere spillene. :w00t: Og for de som klager på lyden. Ingen kan vel stå i mot et slikt mesterverk (!).

"Better watch that, it's awesome".
Lenke til kommentar

Samme situasjon som Mikkel her nesten, solgt DSien min for ikke så lenge siden. Vet ikke helt om det er verdt å kjøpe igjen. Blir jo så og si bare for dette spillet, da det ikke er stort annet jeg kunne tenkt å spille på DS for øyeblikket værtfall. Hmm

 

Fin anmeldelse værtfall.

Lenke til kommentar

Dette spillet stjeler jeg lett DSen til bror min for, garantert. Blir en kjedelig ferie for ham :D

 

 

 

og det er at spillet fremdeles tar i bruk spinkle og for å si det på godt norsk, helt grusomme 8-bit lyder

 

Jeg syntes at 8-bit musikkn gir litt av sjarmen til pokemon spillene:P de er lett og nynne på osv.

enig!

 

Dette skal faktisk kjøpes ja, siden jeg ikke har fulgt med siden Gull / Sølv (da serien var på sitt beste). Blir kjekt å få de nyeste spillmekanismene som finnes i de nyere spillene. :w00t: Og for de som klager på lyden. Ingen kan vel stå i mot et slikt mesterverk (!).

"Better watch that, it's awesome".

WOW that takes me back... Må btw legge merke til at duden som spiller den sangen treffer alle de stille lynraske notene, men klarer å bomme på flesteparten av de trege kraftige tonene. Virker litt inn-ut :p

 

 

 

Hvis du er jente, burde det gå fint. :ninja:

Heter Mikkel.

 

 

All i'm sayin. :p

 

 

Dette kommer jeg nok til å kjøpe. Blir aldri for gammel for pokemon    :whistle:

 

Too right, brother. Blir ikke for gammel for klassikere som mario og pokémon :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...