Gå til innhold

Betal for å spille med jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette burde være opplagt, men...: jentene som kommer til å registrere seg der vil kun være ute etter pengene, i og med at

1) De får nok av "tilbud" bare ved å spille normalt. Alle som er jente eller kjenner jenter som spiller og som på en eller annen måte gjør til kjenne at de er jente vet hva jeg snakker om. Noe som for øvrig er synd at de ikke bare kan få spille normalt men offtopic...

2) Hva er attraktivt med guttene som faktisk vil betale bare for å spille med dem?

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er seksuelle tjenester involvert, så vil jeg anta det. Om kanskje ikke hær så sannsynligvis i landet tjenesten drives fra. Det er ingenting som hindrer deg som gutt å legge ut en profil og/eller starte en lignende tjenste for menn. Om du får så mange treff derimot er en helt annen ting.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

herregud-- :roll: --- ville betalt for å SLIPPE å spille med dem. Spiller left 4 dead med dama innemellom og hun er forferdelig dårlig :(

 

 

Hahahahahaha :!:

 

Jeg hadde forstått dette konseptet om det gikk ut på å spille mot noen. Pengene hadde rulla inn ettersom alle 13 årige campere i verden hadde meldt seg på for å bli belønnet med easy kills og fete rewards...

 

Gamecrush har misforstått. :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...