Gå til innhold

Killzone 3 bekreftet (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Jeg har Killzone 2 men det f.. spillet krasjer/fryser min PS3 slim før jeg får fullført levelen med palasset. Ser ikke frem til treeren. De bør få ut en patch som fikser toeren først.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

2-ern var nok hvertfall en liten skuffelse. Det ble enormt hypet opp og selv om noen elsket det ble mange skuffet, så må vel kunne si ganske objektivt at det var en skuffelse. Men jeg tror Killzone 3 kan bli den oppfølgeren som gjør spillet bra igjen fordi de nå har tid til å fokusere på spillbarhet i stedet for å nå grafikkmålet. Noe lignende Assassin's Creed I vs II der 2-ern virkelig viser hva enern burde/kunne vært.

Lenke til kommentar

Synes Killzone 2 var dritbra.

Klart beste FPS jeg har spillt på PS3 ihvertfall, selv om jeg må si at jeg likte lengden på det første Resistance når det kom ut.

 

Var også bra oppfølging med nytt innhold o.l. etter at spillet kom ut synes jeg, med tre store pakker.

 

Mitt inntrykk er at de som klagde, gjorde det hovedsaklig pga at Killzone-utviklerene prøvde seg med sitt eget kontrollsystem - og kontrolleren ikke var identisk med CoD/Resistance-kontrol, siktingen ble litt mindre fast-paced eller uvant pga. at soldatene du styrer føles som har litt vekt.

Også var det endel som ble skuffet over at spillet manglet split-screen.

 

Du må også spille litt mere taktisk enn du må i de fleste andre populære FPS, i Killzone blir du jagd i skjul, eller så dør ganske raskt.

 

Jeg har Killzone 2 men det f.. spillet krasjer/fryser min PS3 slim før jeg får fullført levelen med palasset. Ser ikke frem til treeren. De bør få ut en patch som fikser toeren først.

 

Har lest om andre som hadde problemer med frys, de fleste fixet det med starte maskinen på nytt, mens noen måtte starte fra ett tidligere checkpoint før det sluttet å fryse.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...