Gå til innhold

Ingen er misfornøyde med Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahaha enda et bevis på at iphone jengen er jernevasket og nekter og innrømme noe som helst negativt om iphonen... ikke faen at iphonen har myye mere fornøyde kunder en alle andre telefoner... ikke faen

 

Jeg er nesten litt enig med deg, men å si at de er hjernevasket er kanskje å gå litt for langt. :)

Når negative ting og mangler om iPhone trekkes fram forsvarer mange iPhone-brukere disse manglene med nebb og klør. De kan for eksempel si at det er dårlig funksjon eller at det ikke trengs, men når Apple endelig får disse manglene rettet opp med ny iPhone eller software-oppdatering så sier de at det er kjempe bra osv...

 

Når andre produsenter av mobiltelefoner mangler noe, f.eks et nylig eksempel på at W7PS mangler copy-paste (cut, copy and paste) foreløpig da sier de at det vil bli en fiasko, men når iPhone ikke hadde den funksjonen (fikk ikke det før i fjor) sa de samme iPhone-brukere at en slik funksjon trengs ikke, osv. Syntes at det er litt merkelig at enkelte forsvarer nesten med nebb og klør slike mangler, istedenfor å "kjempe" for å få disse funksjonene i telefonen.

En forklaring kan jo være Stockholm-syndromet. ;)

 

 

Edit:

OBS: Mente ikke å generalisere iPhone-brukere med dette innlegget.

 

Edit2: Rettet oppi noen skrivefeil osv.

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

Undersøkelsen har vel sjekket hvor fornøyd er du med din telefon nå? Ikke hvor god er den iforhold til osv. Hjernevasket eller ikke, undersøkelsen viser at iphonekjøpere er fornøyd, uavhening av hvor mye den har kostet, eller hvor gode alternativene er.

Lenke til kommentar

Det som er så genialt med iPhone, er at den er veldig god på hva kjøperne bruker den til. Det den ikke er god på, forsøker den heller ikke være god på. Kjøperne veit som regel hva de vil ha om de kjøper iPhone, og da er ikke de negative tinga nødvendigvis viktig for dem.

 

Jeg skjønner godt at folk liker iPhone i så stor grad. Selv har jeg ikke hatt iPhone, men etter flere kun delvis vellykkede ikke-apple-telefoner, frister det stor med noe "enkelt og feilfritt".

Lenke til kommentar

hahaha enda et bevis på at iphone jengen er jernevasket og nekter og innrømme noe som helst negativt om iphonen... ikke faen at iphonen har myye mere fornøyde kunder en alle andre telefoner... ikke faen

Troll...

 

--

 

Jeg kjøpte min 3G uten abb for 2500,- i USA når jeg bodde der for en stund siden. Jeg er kjempefornøyd med telefonen, men om noen få måneder blir den 2 år gammel, og jeg skal ha en ny telefon. Da blir det enten den nye iPhonen (Om den kommer), eller en HTC med Android. Akkurat nå ligger iPhone OS ganske langt bak Android på en hel masse funksjoner, og kommer ikke Apple med noe nytt, åpner for ting brukerne ønsker e.l., så blir det en annen telefon på meg neste gang.

 

Men som sagt, jeg er kjempefornøyd med telefonen i seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Det som er så genialt med iPhone, er at den er veldig god på hva kjøperne bruker den til. Det den ikke er god på, forsøker den heller ikke være god på. Kjøperne veit som regel hva de vil ha om de kjøper iPhone, og da er ikke de negative tinga nødvendigvis viktig for dem.

 

Jeg skjønner godt at folk liker iPhone i så stor grad. Selv har jeg ikke hatt iPhone, men etter flere kun delvis vellykkede ikke-apple-telefoner, frister det stor med noe "enkelt og feilfritt".

 

Der traff du nok spikeren på hodet. Klart at den koster litt, men det gjør da alle smarttelefoner. Tankegangen til mange vil jeg tro er at definisjonen av en god telefon er alle funksjonene den kan rutte med, mens apple tross alt har et litt annet fokus. Kanskje derfor det er så mange som er fornøyd.

Hvor mange problemer dukker ikke opp på WinMo og tilsvarende ?

 

Jeg kjøpte nettopp en Nexus One, og oppretta i frustrasjon en egen klagetråd over alle feil og mangler jeg fant etter et par timer. Har prøvd en iPhone littegrann, og utfra det lille jeg har testa så er det faktisk en del ting jeg savner.

Det ene er et GUI som faktisk går som smurt over hele fjøla, og det andre er apps som rett og slett bare fungerer (Så får heller haterne krangle over hvor stor og stygg den app storen visstnok skal være)

Lenke til kommentar

En grunn til at iPhone brukerne er så fornøyd er at den har så mange flotte små ubruklige faens Olgas bestemor applikasjoner som kan brukes. Forøvrig uten disse er telefonen en flopp...

 

(Og nei denne kommer ikke iPhone gjengen utenom...)

Det er forsåvidt det samme for andre telefoner, Android har jo flere programmer ettersom de ikke forhåndsgodkjennes av Apple.

Lenke til kommentar

Det er ingen som erger seg så mye over politistaten norge og dens forferdelige sosialisme som nordmenn, likevel lar vi oss bli rævkjørt av Steve Jobs og hans gestapo-produkter.

 

Hadde bare iPhone vært litt åpent slik som Android og Symbian så skulle jeg kjøpt en på flekken.

Lenke til kommentar

Når man la ut 6 lapper +- for denne så har man vel bestemt seg på forhånd at man liker den.

 

De med litt under hatten gjør jo ikke det..

 

Dama betalte cirka 2500 for telefonen, da sitter hun med et dyrt telenorabonnement som en må være idiot for å ikke hive i skuffen.

 

Deretter ringer en telenor, de låser opp telefonen for deg gratis på ti minutter, hiver deretter i ønsket simkort.

 

Totalpris for iphone3GS 16gb fra telenor ble da kr4038, noe som er konkurransedyktig.

Ulempen er at en må betale for abonnementet en ikke bruker i ett år før en kan si det opp, men totalprisen etter 1år er altså 4038.

 

Ser den har økt noen hundrelapper nå faktisk, hun kjøpte før jul..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Altså såklart det finnes svakheter ved den! Batteri tid er vel det mest irriterende problemet. Men ellers er det helt utmerket! Surfe kjapt og enkelt på nett. Den er rask, og du kan installere massevis av forskjellige apps. Meldingssystemet er også brilliant. Ja, prisen er relativt stiv, men den er verdt hver krone. Den ser også veldig fancy ut ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...